Güven

10 0 0
                                    


Herekese merhaba aşkelettolarım🧡
İyi okumalar.....

_________________________

Seyka'yın o sözü ile dahada qaza geldim . 12 D sınıfının önünde durdum. İçeri baktım Ege ve Dilber sümsüğü kapı önünde durmuştu

Bir şeyler konuşuyordular , ben de merak edib dinlemeye başladım

" Artık bu sınıfta mısın Ege?"

" Evet maaleseff"

" Niye maaleseff dedinki?"

" Orada mutluydum"

" Amaan orada nasıl mutlu olacaktın ki?, Elissa var orada kıza kıcık oluyorum , hele Jale' den nefret ediyorum !"

" Niye ki?"

" Aramızda hüsumet var"

" Anladım "

" Ege sana Jale hakkında bilgi vereyim "

Ne saçmalıyordu bu kız!

" Ne bilgisi?"

"Bak şimdi Jale'ni küçükken annesi terk etmiş , sonra babası taciz etmeye kalkışmış , yıllarca şiddet görşmüş . 15 yaşında İzmir'den İstanbul'a gelmiş okumaya . Bu mal bir gün bi çocuk sevdi , çoçuk buna ilk önce üz vermedi , sonra ne değişti anlamadık birden Jale' ye  aşık oldu . Bunlar 1,5  yıl sevgili oldular . Sonra çoçuk psikopata bağladı Jale'ni kısıtlamalar, sözlü tacizler, psikolojik şiddetler , sonra bir gün Jale dayanamadı kavga çıkardı çoçukta Jale'ni bıçakladı . Jale ölümden kurtuldu . Sonra buda böyle aciz bir kız oldu işte yazık.."

Gözlerimde yaş kalmamıştı . O olanlar yine beynimde canlanıyordu . Dilberin dedikleri beynimde çınlıyordu . Koşarak sınıfa girdim

Serkay ve Elissa sohbet ediyorlardı. Elissa beni görüb dumura uğradı .

" Kanka? Noldu niye ağlıyorsun? Bak ağlama astımın var senin . Kanka cevap versene!"

Serkay bana döndü şok olmuştu.

" Yenge noldu?"

" Bana bak yenge sözünü sana yediririm yürü git Dilbere yenge de anladınmı beni!"

Çantamı alıp hırşımla okuldan çıktım .

_____________________________

Benim rahatlamak için geldim bir tepe vardı , oraya doğru gidiyordum.

Taksi durdu parasını verib indim .

Tepenin ucuna gelerek oturdum düşünmeye başladım. Ağlamağım giddikce dahada şiddetleniyordu.

Ben bu vakte çok şey yaşamıştım . Bir kadının yaşamaması gereken ne varsa yaşamıştım . Ama hala ayaktaydım . Her türlü şiddet ve tacize uğramıştım . Bi çocuk sevdim ama o pişman oldum o bıçaklanma tarihimden 3 yıl geçti . O 3 yılda insanlardan , özelliklede erkeklerden uzaklaşmıştım. Sanki kime güvensem beni yarı yolda bırakacak , bana zarar verecek gibi geliyordu . Ama kendimi dünyaya açmak istiyordum. Elissa bana bir kardeş gibi her zaman destek olmuşdu . Sadece o anlıyordu beni. Sonra Ege çıktı karşıma . Yine sırıttım . Çocuğun ismi geçse sırıtıyordum . Hatun diyordu bana . Hatun ne ya ?? Ama hoşumada gidiyordu . Ama kırdım onu ağır laflar ettim .

KÂHİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin