Herkese merhabalar iyi okumalar çok okunacağını beklemiyorum ama belki bir ihtimal . Yazı hatalarına kusura bakmayın lütfen ben yarı Rus olduğum için yazı hataları çok ola bilir. Sizi seviyorum🖤
Başalama tarihinizi yazın buraya merak ettim
"Lağğğn uyansana göt" bunu söyleyen benim mal kankam Jale idi . Bu kız her gün neden benim tepemde amk!
" Ne böğrüyön lan muşmula sıfatlı " dedim . Oda başımda zebani gibi dikilmişti . Ezrail gelse böyle gelmez aq!
"Gerizekalı uyansana okul var okulll!" Dedi .
"Sabah sabah öyle güzel hatırlatma yaptınki günüm resmen şenlendi" dedim şaka vurarak.
"Tışıkkırlar canım ! Her zaman bebeğimmm"
"Tışıkkırlar ne ya?" . Bu kızın mal mal sözleri vardı ama seviyordum . Size biraz kendimden bahsedeyim
Ben Elissa Dal , 19 yaşındayım kahverengi gözlerim, Kızıl renkde saçlarım vardı . Mükemmel bir tarzım vardı lütfen bunu unutmayalım ! Şehir dışında Jale ile birlikte bir evde kalıyorduk . İkimizde mimarlık okuyorduk . Jale nasıl biri derseniz kız tam bir alfa . Biraz kavagacıdır dışardan baya soğuk görünür ama sevdiklerine karşı pamuk gibi kalbi vardır , ha birde erkeklerden haz etmez.
"Elissa 30 saniye içerisinde aşağıya inmezsen senin ağzına sıçarım bak hakketten sıçarım acımam çok pis sıçarım sonuç olarak sıçarım! İn lan aşağıya domates salçası!" Diye bağırdı aşağıdan .
" Kanka sen benim ağzıma sıçmakla rahatlamazsın gel bir tuvalete git ! Cırcırmısın lan sen ?! Sıçacakmış nah sıçarsın egolu!"
"Diyene bak titrek karı! Bak sıçarım in !"
Jalenin dediklerine gülüb banyoya girdim hakikaten yaz gelseydide dinlenseydik . Mimarlık çok zor bir bölümdü , üniversitede sabahladığımız oluyordu . Üzrime beyaz crop altına beyaz kot pantolon üzrinede bi yarısı lila diğer yarısı pembe olan gömlek geçirdim . Gömleğin önü açıktı altına da beyaz spor ayakkabı geçirdim . Saçımı dalgalandırıp saldım . Ve aşağıya indim .
"Gele bildin sonunda bende sıçmaya hazırlanıyordum" dedi Jale. O da siyah kot pantolon üzerine siyah crop ,onun üzerine siyah deri çeket giymişdi ayağında beyaz spor ayakkabı giymişti . Bu kız siyaha aşıktı.
"Jale sana soru soracağım" dedim
" Aha kaos adımla seslendi , kanka vallah bir şey yapmadım lan ! Ben seni seviyorum vallaha bak ! Kızım konuşsana noldu! Ay tansiyonum çıkıyor , yetişin komşular! KONUŞSANA!"
" Kızım manyakmısın sen ? Regl oldum diyecektim . Okulda kol açan edersin diye beyaz giydim ya hani!" Dedim
" Lan putperest pislik aklım çıktı vicdansız !" Dedi Jale
Yemek faslını bitirdikten sonra okula gelmiştik . İçeri girdiğimiz andan beri herkesin gözü bize çevrilmişti . Çünki çoğunlukla kavgalıydık mal mal konuşuyordular arkamızdan . Bak yine sinirlendim!
Keçin sıramıza oturduğumuzda Dilber puştu geldi yanımıza
" Ooo kimleri görüyorum burada , şaşırdım doğrusu" dedi Dilber. 1 haftadır okula gelmiyorduk hastalanmış tık ikimizde
"Şerefsiz biri olarak , sende olmayanı gördüğün için şaşırdın galiba yazık kıyamam!" Dedi Jale alayla . Bu kız kavga ile besleniyordu resmen. Ben kavga sevmezdim ürkekdim . Çoçuk iken anneme şiddet uyguluyordu babaannem o yüzden korkar olmuşdum her zaman ben.
" Jale iticisin biliyormusun!" Dedi Dilber
"1. Soran olmadı. 2 ben ayna değilim tatlım kolidorda var . 3 şimdi uzaa! "Dedi Jale .
" İki yüzlüsün sen herkese farklı davranıyorsun "
Dedi DilberJale kahkaha atdı , bu arada Jale'nin gamzeleri vardı kendisi o gamzelerini kapattırmak istiyordu ama , bence çok yakışıyordu.
" Tatlım (!) Ben adamına göre davranırım kime nasıl davrandığım ise seni hiç alakadar etmez ! Ha bu arada iki yüzümden birini vereyim de yüzsüzlükden kurtul yazık sana!" Dedi ve sırıtdı ardından Jale.
Dilber mosmor sıfatla yanımızdan ayrıldı.
Ders başladı . Hoca içeri girdi ders anlatmaya başlamışdıki kapı tıklatıldı.
İçeri iki çocuk girdi .
Oha taş! Elissa ben düştüm sende düş
Gerizekalı iç sesimi susturmaya çalıştım . Ama iç sesde haklı hani"Gelin çoçuklar " dedi hoca
İkiside tahtaya geçti .
"Çocuklar bunlar yeni arkadaşlarınız kendinizi tanıtın çoçuklar sonra yerlerinize geçin "
" Ben Ege Zalimoğlu " dedi Siyah saçları mavi gözleri olan çoçuk . Ege'nin gözleri Jaleye takıldı . Lan yoksa .. Allah yeni aşk doğuyor dur , Jaleye gözmü kırptı o??
" Elissa bu mal banamı göz kırptı? Yoksa benmi yanlış gördüm !" Dedi Jale
"Kanka sana kırptı vallaha" dedim sırıtarak
"Yazık gençmiş erken yaşda ölecek !" Dedi Jale
Buna göz devirdim içimden bir ses bunlar arasında bir şey olacak diyordu .
" Ben Serkay Davut " dedi Taş gibi çoçuk .
Gerizekalı sen taş dedin herkes anladı çocuğun nasıl olduğunu değil mi ?!Salak ayrıntı versene !
Ha pardon dibim düştüde . Serkay Sarışın , mavi gözlü kaslı bir çoçuktu .
" Tamam yerlerinize çoçuklar" dedi hoca
Serkay önümde oturdu . Ege ise , dur lan ege nerde ? Jalenin yanına mı oturdu o???
Bu bölüm buraya kadardı ... Yeni bölüm tez bir zamanda gelecek . Karakterleri nasıl buldunuz ?
Ege ?
Jale?
Elissa ?
Serkay?Bu arada karakterlere Instagram açıcağım onu için ayrı duyuru bölümü atacağım .
Sizi seviyorum 🖤
"