𝟷

579 19 1
                                    

יום רגיל למדיי עובר על אליסון עד שהיא מחליטה לצאת עם החברות הכי טובות שלה מירנה וקנדל לבר כמה רחובות מאיפה שהיא גרה בלונדון (במקור היא אמריקאית אבל היא גרה בלונדון בגלל העבודה שלה , היא גננת בגן שגיסתה פתחה בלונדון וקנדל ומירנדה באו לעבוד איתה) , בזמן שקנדל ומירנדה בשירותים (כנראה שמקיאות את חייהן) , פתאום ניגש לאליסון בחור קצת יותר גבוה ממנה עם עיניים כחולות כמו האוקיינוס אחרי סערה ושיער ברונטי שהדבר היחיד שאליסון רוצה לעשות זה פשוט לקבור את הפנים שלה בשיערו, ״אני יכול לשבת ?״ שאל הבחור בנעימות , ״ברור״ אליסון עונה עם חיוך על השפתיים , ״נעים להכיר , אליסון״ היא מציגה את עצמה בפניו , ״היי , נעים להכיר״ הוא עונה בזמן שהוא מזמין כוס של גינס , ״למה אתה לא מציג את עצמך ?״ אליסון שואלת בבילבול, ״סליחה , פשוט חשבתי שאין צורך״ הוא עונה עם חיוך שחושף שיניים לבנות וישרות ,״למה שתחשוב דבר כזה?״ אליסון עונה לו בתהייה , ״נעים להכיר , נייל הורן , ולגבי השאלה השנייה , אני זמר יחסית מפורסם אז חשבתי שאין צורך להציג את עצמי״ הוא עונה ומצחקק תוך כדי שהוא לוקח לגימה מכוס הגינס הקרה שהברמן הניח לידו , ״סליחה , אפשר בבקשה עוד כוס של גינס?״ אליסון שואלת את הברמן כי הכוס שהיא הזמינה לפני שנייל נכנס כבר הייתה ריקה , ״את שותה גינס ?!?״ נייל שואל בהתלהבות ״בחיים לא פגשתי מישהי ששותה גינס״ , ״כן אני מאוד מיוחדת , בכל מקרה זה מה שאמא שלי אומרת , ולגבי הגינס , יש לי 3 אחים גדולים ואחד קטן אז בוא נגיד ששתיתי הרבה בירה בחיי״ , ״וואו , 4 אחים ? את ממש דמות להערצה , לי יש אח אחד ואני עדיין בשוק ששרדתי את כל המכות שחטפתי ממנו ומהחברים שלו״ , שניכם צוחקים ועושים לחיים בזמן שקנדל ומירנדה חוזרות ...

She is fucking mine Where stories live. Discover now