𝟺

256 10 1
                                    

היום הגדול הגיע , אליסון מתארגנת לדייט שלה ושל נייל , היא שמה את השמלה הזאת שאתם רואים בתמונה

נייל מסמס לאליסון שהוא למטה והיא יוצאת אליו , היא נכנסת לג׳יפ הגדול והשחור והטיפ טיפה מפחיד שלו אבל מסיבה מסוימת היא הרגישה בטוחה שם , הם דיברו קצת איך עבר היום עד שהם הגיעו למסעדה , מסעדה קצת פנסי , היא לא מתה על סוג כזה של מסעדות אבל היא מסתדרת ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

נייל מסמס לאליסון שהוא למטה והיא יוצאת אליו , היא נכנסת לג׳יפ הגדול והשחור והטיפ טיפה מפחיד שלו אבל מסיבה מסוימת היא הרגישה בטוחה שם , הם דיברו קצת איך עבר היום עד שהם הגיעו למסעדה , מסעדה קצת פנסי , היא לא מתה על סוג כזה של מסעדות אבל היא מסתדרת , נייל מנסה להבין מה הוא קורא בתפריט בזמן שאליסון מזמינה פסטה עם שמנת (זה לפחות מה שהיא חושבת שזה , היה לזה שם פנסי מדי בישבילה) נייל הזמין חזה עוף עם פירה גם זה בשם פנסי , ״אני לא ממש מתה על סוג כזה של מסעדות״ אליסון אומרת לנייל , ״האמת שגם אני לא אבל כל פעם שאני מביא דייט למקום כזה אז הבנות מתלהבות בטירוף , אבל את שונה , את מיוחדת״ , אני אנסה לקחת את זה כמחמאה , תודה״ נייל ואליסון צוחקים ומדברים עוד קצת עד שהאוכל מגיע , הם אכלו וסיימו ונהנו וגם הזמינו קינוח , נייל ואליסון שילמו את החשבון חצי חצי ויצאו מהמסעדה , ״אני חייבת. להודות שזה אחד הדייטים היותר טובים שהיו לי בחיים״ , ״שמח לשמוע , מה את אומרת שאולי נעשה את זה באופן קבוע ?״ , אליסון מחייכת לנייל בזמן שהוא נוהג ומעיף מבט חטוף על העיינים החומות שלה , ״אתה בעצם מציע לי להיות הבת זוג שלך״ אליסון עונה לנייל ומשתדלת שלא להתופוצץ מצחוק , ״כן , בערך , אז אליסון , ה תסכימי להיות חברה שלי ?״ , נייל שואל עם החיוך הכי מתוק שאליסון אי פעם  ראתה , ״איך אפשר לסרב לכזה חיוך מתוק ??״ , הם ממשיכים לדבר עז שהם מגיעים למקום הבא בדייט שלהם הבית של נייל (והבנים) , אליסון ונייל נכנסים למייק אאוט סשן , הם מתמזמזים וזה מרגיש כל כך טוב...

She is fucking mine Where stories live. Discover now