𝟹𝟶

242 13 7
                                    

״את סתומה , את פשוט חתיכת סתומה״ סופיה אומרת לאליסון ומעצבנת אותה יותר עם זה אפשרי , ״כל מה שאני רוצה זה שנייל יהיה שמח והוא יהיה שמח רק כשהוא יהיה עם מישהי עשירה יפה ומפורסמת״ סופיה אומרת בזמן שהיא מנסה להשתחרר מהאזיקים , ״כנראה שאת חתיכת כלבה זונה וטיפשה שבחיים שלא אהבה אף אחד חוץ מאת הארנק של אבוש שמשלם לה הכל״ , ״גם אם שמתי לך סמים בדונאטס , קצת סמים לא הרגו אף אחד״ , ״אני רוצה לספר לך משהו , אני הייתי חודש רביעי בהריון עם תינוקת ובגלל החשקים הזמנתי את הדונאטס , אם אני רוצה אני מספרת לשוטרים ואת מואשמת גם ברצח של התינוקת שלי״ , ״לא היה לי מושג״ , ״לא רצינו שאף אחד ידע״ , סופיה מתחילה לבכות , ״למה את בוכה את הרגת את התינוקת שלי? אני אמורה לבכות״ , ״לא רציתי להרוג את התינוקת שלכם רק רציתי את נייל בחזרה , אבל עכשיו אחרי שאין תינוקת נייל יעזוב אותך ויהיה איתי , בום שני ציפורים במכה !!״ , ״את חתיכת כלבה משועממת ואנטיפטית , את רצחת את התינוקת שלי ושל נייל , יש לך מושג איך אני מרגישה לגבי זה ? יש לך מושג איך נייל מרגיש לגבי זה ? הוא לא עובד כבר כמה ימים , הוא כל כך מבואס וכואב לי לראות אותו ככה , את רצית אותו ופגעת בו״ , ״הוא יודע שאני שמתי לך את הסמים ?!? , אני עשיתי לך טובה , הייתם ביחד רק חצי שנה , זה פשוט מטורף לחשוב שרציתם את התינוק הזה״ , ״אנחנו רצינו להביא את התינוקת ולגדל אותה ביחד כמו משפחה שאני מניחה שלא היה לך כי אבא שלך היה צריך לצאת לעבוד כדי שאת תוכלי לשבת על התחת המשופץ שלך כמו מלכה בזמן שאני עובדת מגיל 14 כדי לעזור בבית״ , ״מה שתגידי״ , ״הבנתי אותך , אין בעיה , את לא יודעת עם מי את מתעסקת״ , ״אוי אוי אוי , מה תעשי לי תשלחי עליי את אחד המנוזלים שלך ?״ , אליסון מתעלמת ממנה ויוצאת מהחדר חקירות , היא מספרת למפקד בתחנה הכל על ההריון ו הדונאטס , הוא מאשים את סופיה , בנסיון שצלח לסמם בן אדם , ועל הריגה וקובע לה משפט .

She is fucking mine Where stories live. Discover now