אליסון חוזרת הביתה ונראה מאוד מרוצה נייל היה בסטודיו מקליט את האלבום החדש שלו והוא לא רצה שאליסון תדע או תתשמע כלום עד שהוא יוצא , היא פשוט החליפה לבגדים נוחים וישבה על הספה עם טרנינג וחולצה של נייל ואכלה רביולי ראתה פרינדס וחיכתה שנייל יחזור , שעתיים אחרי זה נייל חוזר הביתה ומביא לאליסון פרחים כי הוא יודע שזה תקופה לא קלה והוא רצה לשמח אותה
*נקודת מבט אליסון*
שמעתי את המנעול בדלת של הדירה והתחלתי לחשוב מי זה יכול להיות ולמי יש מפתח ואז הבנתי שאני בדירה של נייל וזה בטח הוא. כשהוא נכנס לסלון ראיתי שהוא מחזיק זר מדהים של ורדיםורודים ולבנים קמתי וחיבקתי אותו והוא קיבל גם נשיקה , ״ניילר...לא היית צריך״ , ״זה בסדר , ראיתי שזו תקופה קשה וחשבתי שזה אולי ישמח אותך״ , ״כן זה מאוד שימח אותי , אני אלך לשים אותם בוא זה שלא ימותו״ , ״איך הלך עם סופיה בבית משפט״ , ״זכיתי״ , ״לא היה לי ספק״ ובנינו גם לי...
**שלוש שנים אחרי**
אני עכשיו שוכבת על הספה ורואה את הסדרה הכי טובה בכל הזמנים פרינדס (אתם לא יכולים להגיד לי שלא ציפיתם לזה) ומלטפת את הבטן הגדולה שלי ,כן אני בהריון חודש שביעי עם שלישייה כן כן שלישייה , שלוש בנים שאלוהים יעזור לי , שנה אחרי המשפט של סופיה אני ונייל ניסינו להיכנס להריון עוד פעם וגם התארסנו והתחתנו אחרי ארבעה חודשים , אחרי שנה שלא הצלחנו להיכנס להריון התחלנו טיפולי פוריות והפריות וככה הגעתי לגודל הזה עם שלושה בנים שוחים לי בבטן , הרבה אנשים אמרו לי שאני ממש קטנה לשלושה תינוקות וכדי שאני אלך לבדוק את זה , בדקתי התחרפנתי כן כן שלושה בנים אבל הם קצת קטנים מדי זה קצת מדאיג אבל אני לא מתלוננת. נייל היה מדהים ותומך בכל התהליך וכבר אוהב את הבנים וגאה בהם אפילו עם הם סתם בועטים בי לכיף . הוא יהיה האבא הכי טוב שיש , בכל מקרה נייל בדיוק נכנס הביתה כי הוא חזר מהסטודיו שהוא מקליט את האלבום השלישי שלו , ״שלום לארבעת האנשים האהובים עליי״ , ״היי ניילר״ , ״אל תקומי אני יודע שכבד לך״ ״תודה , אין לך מושג כמה זה קשה לסחוב שלושה כדורי סל בתוך הבטן , לא נדבר על זה שהם בועטים בי ואחד בשני כל הזמן״ , ״בחיים לא הייתי יכול לדמיין מה את עוברת בשביל המשפחה שלנו״...
YOU ARE READING
She is fucking mine
Fantasiאליסון , בחורה בת 29 , פעם היא הייתה בעודף משקל ועד עכשיו היא חסרת ביטחון לגבי הגוף שלה , יש לה 2 חברות הכי טובות , מירנה וקנדל , אבא שלה שחקן ואמא שלה הייתה פעם דוגמנית והיום היא רק שחקנית , תתארו לעצמכם את חייה עד שיום אחד , כשהיא יושבת על הבר מחכ...