1.

96 11 8
                                    

Chodil všude hrozně zmatený. Co se stalo, proč se stalo, kdy...? Vždyť byl s Peggy spokojený a muži pro něj byli pouze přáteli. Proč by s ním jiné století dělalo takové změny? To mu změnila orientaci hybernace v ledu? Navíc Starka staršího přímo nesnášel a nemohl ani slyšet jeho jméno, tak co je na tom mladším tak zajímavé, tak okouzlující, tak přitažlivé? Nešlo mu to do hlavy a ze schůzí nevěděl skoro nic o misích. Věděl který měl parfém, věděl jaké měl oblečení, kolikrát se napil a čeho, pamatoval si jeho vtipné hlášky, věděl jak měl učesané vlasy, pamatoval si jeho. Měl ale velkou smůlu. V týmu byla Natasha. Natasha, co mu dohazuje každou ženu kterou uvidí, Natasha, co prokoukne každou lež, Natasha, co vás zná lépe než vy sami. A všímavá Natasha moc dobře věděla, že je kapitán zamilovaný. Nevěděla do koho, ale bylo na něm vidět jak v mysli létá za tou osobou. A Steve věděl, že Natasha bude ta první co to zjistí. Stačí se jednou špatně vyjádřit, stačí aby se lehounce prořekl a jeho snaha o udržení tajemství je k ničemu. O bože. Jenom aby to potom neřekla jemu. Jestli to zjistí a ještě od Natashy, tak mu on zatopí tak moc pod kotlem, že bude doufat aby ten pád nepřežil. Ne. Nikomu to neřekne. Nikdo to nesmí zjistit. Prostě ne.
Nikdo to nesmí zjistit.

...

Tony znovu přemýšlel. Je Pepper jeho spřízněná duše, nebo by jí být měla? To nevěděl. Její tělo bylo nádherné, dokonalé, jako z katalogu, ale připadal si, že k němu nepasuje. Že ona k němu nepasuje. Pepper byla krásná, milá, chytrá, obětavá, prostě zlato na Zemi, modré z nebe. Ale on to modré z nebe nechtěl. On potřeboval změnu. Změnu partnera. Změnu výběru. Změnu pohlaví partnera. Ano, ženy jsou krásné a mají samé dobré vlastnosti, ale jemu chyběl muž. Chyběl mu v posteli, chyběl mu u všedních věcí, chyběl mu. Samozřejmě sex s ženou je skvělý, jenže Tony už potřeboval svého muže. Muže, před kterým může být svojí více ženskou stránkou. Muže, co bude podle jeho představ. Někoho, kdo by se mohl vyrovnat Pepper. Huh tak to maximálně někdo z jiné doby, starší doby. Pronesl v duchu, po zhodnocení kvalit Pepper, které normální muž z 21. století nemohl dohnat, nebo i překonat. To by musel být gentleman, musel by mít rád pořádek, být i napůl rodič pro jeho rebelské já, prostě být pro něj jako ze snu. Takový muž ale už ani neexistuje. By se nahledal, kdyby chtěl někoho takového najít. Ikdyž, třeba má jenom krizi a až se přes ní dostane, tak bude Pepper zase 1. ze všech, ta nejlepší volba. Nemůže dělat ukvapené závěry. Však jemu se zase rozjasní. Musí se mu rozjasnit.

...

Zdravím guys, zase pozdě, já vím, ale v deset večer když už mám jít spát se mi nejlíp funguje xd. No nic, enjoy.
Crazynkaa

Fabulous (Marvel FF) Kde žijí příběhy. Začni objevovat