3.

83 10 10
                                    

Připadal si jako v bublině. Bublině, ve které je jenom on a Tony. V obchodě našel jeho voňavku, kterou si také koupil, ale ničím se nevyrovnala jeho vůni. Miloval, když se nedostavil na poradu týmu a on šel k němu do pokoje ho zavolat. Ta vůně toho pokoje byla dechberoucí. Propadal mu víc a víc, snažil se dostat z jeho spárů, ale Starkové jsou nenasytní. Jenom berou, nevrací. Ukradnou srdce, své vám nedají. Věděl, že je to prohaný boj, nemá šanci vyrovnat se zrzavé ženě, která bohužel byla rychlejší. Jednou je viděl, jak spolu cukrují. Ten den neopustil boxovací pytel. Potom si taky nadával, je přece gentleman! Nemůže chtít vrazit ženě, která má muže. Nemůže kvůli své nemoci ohrožovat ostatní. Kapitán Amerika je symbol. Symbol ochrany, nemůže to změnit. Vždyť Hulk je pořád spíš hrozba než ochrana a on takhle nechce dopadnout. Musí se vzchopit. Tonyho už má Pepper a on se musí posunout dál. Určitě najde někoho, kdo by se mu mohl vyrovnat. Tony to není. Tony to už nemůže být. Taky ho děsí, že nikdo z týmu, nebo koho zná, není stejně nemocný. Všichni jsou normální, jen on ne. Co má dělat?! Mami, kdybys tady tak byla. Určitě bys pomohla. Vyléčila ho a uchránila před světem. Chtěl by zase být ten malý bezmocný Steve, kterého ženy přitahovaly. Nechtěl být Kapitán Amerika, kterého přitahovali muži. On Nechtěl.

...

Potřeboval změnu. Klidně by uvítal i Thora, co by mu rozmlátil půl domu a pak by si ho vzal s sebou na Asgard. Klidně i Lokiho by bral. Potřeboval přestávku od žen. On nebyl alfa, on nechtěl být ten ochranář. Naopak, chtěl být hýčkaný, chtěl aby ho jeho přítel nosil na rukou, chtěl být konečně svůj. Cítil se stísněně, jakoby nemohl dýchat. Někdy, když se otočil na poradnách tak visel pohledem na uplém tričku Kapitána, nebo potichu sleduje Clintovy paže odhalené v tílku. Potřeboval přítele. Nevěděl jak by to měl říct Pepper. Ano, byla nádherná bytost, snesla nemožné a její povaha byla perfektní, jen ne pro něj. Chtěl vidět ty žíly na rukou, svaly na zádech, dokonale oholenou tvář,... Když nad tím tak přemýšlel, Bruce měl příjemný hlas. Clint měl hezký smích. Kapitán měl nádherný úsměv. Thor měl atraktivní hluboký hlas. Avengers jsou vlastně taková sex bomba. Je až překvapující, že po sobě ještě nevyjeli. Ale tak to se může změnit. Většina týmu je mužského pohlaví, má si z čeho vybírat.

...

Zdravím vážení, půlka této kapitoly se mi přes noc smazala! Takže teď jedu na tábor a píšu kapcu. No nic, teď nebudu vůbec aktivní, data tam skoro nefungují a nemám s sebou nabíječku. Takže asi zduř za 2 týdny😁
Crazynkaa

Fabulous (Marvel FF) Kde žijí příběhy. Začni objevovat