- Adrien lütfen iksiri dene
- Tikki ben...tamam. Senin için deniyeceğim.Bana ders verdiği yere gittim ve çekmeceleri karıştırdım ama yoktu!
- Kara Kedi Marinette şuraya koymuştu!
Tikki'nin gösterdiği yere baktım. Dolaba yaklaştım ve bir not buldum"Sevgili Kara Kedi yada Adrien hangi formda okuyorsan. Eğer bunu okuyorsan ben her şeyi unutmuş olacağım. Ve sen büyük ihtimalle yeni Uğur böceği'ni seçemedin ve iksiri denemeye karar verdin. Aferin Kedicik ...
Şunu diyim... Ben Marinette'yim ve sana çok uzun zamandır aşığım, ama sen Uğur böceği'ne aşıktın. Yani bana.... Ne komik değil mi?
Gerçekte seni seviyorum ama sen beni sevmiyorsun, Uğur böceği iken sen beni seviyor ben seni sevmiyorum....
Beni affet Kedi. Seni reddetdiğim için...
Şanslı Tılsım sana ihtiyaç duymadıya, sonra ihtiyaç duydu. İşte o zaman, ihtiyaç duymadığı zaman benim sınavımdı. Yani.... Sen olmazsan Uğur böceği olmaz. Evet akumaları yendim ama çok zor ve uzun bir süreyle hemde sıkıcıydı. Ama sen olunca hem eğlenceli (bunu sana belli etmiyorum), hem hızlı hemde yorulmuyorum....
Bunu sana çok demedim ama İyi ki Varsın Kara Kedi.
Ve ben seni seviyorum.... Kara Kedi.....
Sana diyemedim yani sevdiğim Adrien Kara Kedi'ymiş. Üstesinden zor kalktım ama seni seviyorum Adrien....
Senden isteğim eğer iksir işe yaramazsa yeni bir Uğur böceği bulman ve Tikki'ye iyi bakman....
Marinette Dupain- Cheng yada Uğurböceği ( Kara Kedi'nin Leydisi)"Bunu okuduktan sonra ağlamaya başladım.... Beni seviyormuş! Kara Kedi iken de!....
Sonra iksiri aldım. Çok stresliydim....
İksir bir kutunun içindeydi ve Alya için de mektup vardı onu okumadım...
Alya'nin yanına gittim ve ona mektubu verdim:
- Selam Alya, Pençeler içeri.
- Geldin! Elindeki ne?
- Marinette'den sana
- Ne!
Elimden alıp okumaya başladı.Alya'nın Ağızından
Mektubu alıp açtım"Selam kızım, dediğini duyar gibiyim...
Sevgili Alya/ Rena Rourge. Sen en iyi dostsun,iyi ki varsın! Seni unutsam bile kalbimdesin. İyi ki sana Tilki mucizesini vermişim. Sen dünyanın en iyi arkadaşısın bunu unutma!
Şu ana kadar bana yardım ettiğin için teşekkürler Alya. Ben ve Adrien'ı ayarlamaya çalışman, moral vermen.... Hepsi için teşekkürler. Özür dilerim.... Sana bir kötülüğüm olduysa.
Umarım hep mutlu olursun Alya. Nino ile :)
Ve senden isteğim Kara Kedi'ye göz kulak ol! Onun pes edeceğinden korkuyorum ki umarım yapmaz eğer yapsa bile senin engel olacağını biliyorum Rena.
Uğur Bloğu'nda başarılar dilerim!
Sevgiler Marinette Dupain-Cheng( Uğur böceği)"
Ah Marinette....
- Adrien ne yapıyorsun?
- İksiri bardağa koyuyorum
- Ha tamam
TV odasına gittim ve Marinette'ye baktım tedirgin duruyordu:
- Marinette iyi misin?
Dedim:
- Hayır! Sen kimsin Alya, ya sen benim düşmanımsan! Annemi görmek istiyorum!
- Marinette dur sakin ol! Adrien geel!
Adrien mutfaktan geldi ve Marinettte'yi sakinleştirmeye çalıştı, Marinette ağlamaya başladı. Adrien Marinette'ye sarıldı ve ona:
- Marinette benim, Adrien sakin ol....
- Sana neden inaniyim!
- Annene gitmeyi istiyor musun?
- Evet
Sonra bana işaret etti o an gidip iksiri bardağa boşalttım ve getirdim:
- Marinette hadi bunu iç
Dedim:
- Neden size inanayim ya zehirse!
Kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım sessizce...
- Marinette lütfen sana neden zarar vereyim?
Bunu diyen Adrien'dı cidden birbirleri için yaratılmışlar:
- Bilemiyorum bana kanıt ver!
- Tamam koltuğa otur sana kanıt vercem!
Marinette oturdu ve Adrien ona o fotoğrafı getirdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous:Leydisiz Kedi
De TodoYeni gardiyan,Marinette her şeyi unutacak mı? Mucize kutusunun iki gardiyanı olur mu? [TAMAMLANDI] Özel bölüm gelecek 🐞🐈