"buraya getirin!" diye gür bir şekilde bağırdı genç adam.
Diğer iki adam çaresizce elinde bebek tutan adamın elindeki bebeği zorla alıp, genç adama getirdiler.
"borcumu 2 güne kadar hemen ödeyeceğim efendim" dedi çaresiz adam.
Depoda gür ve bi o kadar tok bir ses yükseldi;"borcun için zaman vardı. Zaman geçtiğine göre sonucunu katlanacaksın"
Dedi genç adam.
Ardından adamlarına işaret verdi.
~~Genç adam eve girdiği an kendini şöminenin ateşine bırakmıştı. Ateşin yükselen alevi ona haz veriyordu.
"efendim bebeği ne yapalım?" dedi adam.
Genç adam, elini çenesinin altında tutup şömineye bakarak cevap verdi.
"öldürün!" sert ve acımasız çıkan sesi karşısında adamlar bebeği alıp evden çıktılar.
~~"murat ben yapamam" dedi serhat.
" oğlum sen yapmazsan ben yapmazsam kim öldürcek lan" dedi murat.
"başka yolu yok mu, daha küçücük olum baksana şuna" dedi serhat. ardından bebeği işaret etti.Murat masum olan bebeği öldürmek istemiyordu ama eğer bebeği öldürmezse Efendisi onu öldürürdü. Zaten en çok bundan korkuyordu.
"Serhat bebeği öldürdük diyelim ama öldürmeyelim nasıl fikir?" dedi murat.
Serhat sevinmişti. Çünkü bu masum bebeği öldürmek istemiyordu.
"abi bende bunu diyiyorum zaten" dedi serhat.
İkiside birbirine bakıp gülümsediler. Aslında bu acı bir gülümsemeydi. Biraz sonra öleceklerini bilen iki insanın son mutluluğu gibi.
~~"tamam oraya koy serhat" dedi murat.
Serhat bebeği çalılıkların arasına yavaşca koyup geri çekildi.
"abi burda kurt kuş öldürmesin bunu" dedi serhat."en azından ölümü bizden olmaz, biz onu kurtardık sayılır." dedi buruk bir gülümsemeyle murat.
Son kez bebeğe bakıp oradan uzaklaştılar.
~~"bakıyorum da birileri bana ihanet edenin cezasını unutmuş gibiler" dedi gür ve tok bir sesle adam.
Murat yarı baygın bir şekilde genç adama bakarken serhat çoktan acıdan bayılmıştı.
Genç adam yanındaki adamlara su getirmelerini işaret etti.
"dökün şu itin üstüne" diye emir verdi genç adam.
Adamlar serhatın üstüne suyu bir tezde döktüler.
Serhatın birden uyanma şokunun etkisi ile korkarak etrafa bakması genç adama haz veriyordu.
"abi napalım bunları" diye sordu koruma.
"öldürün" dedi acımasız ve gür çıkan sesiyle.
~~"abi burda!" dedi koruma.
Genç adam heybetli yürüyüşüyle çalılıkların arasında ağlamaktan kırmızıya dönmüş bebeğe baktı.
"çeşke ölseydi çünkü ölmediği her gün için canı yanıcak!" dedi genç adam.
Adamlara işaret verip arabaya bindi. Adamlar bebeği alıp eve sürdüler.
Genç adam, bebeğe en öldürücü bakışlarını atıyor. Bir yandan da ona yapacağı şeyi düşünüp haz alıyordu. Genç adam bu küçük bebeğe hayatını azap gibi yaşatıcaktı.
Genç adamın yüzünün güldüğünü gören bebek, gülmeye başladı. Oysa bu onun son gülüşüydü. Hiç birşeyden haberi olmayan masum bebeğin gülüşü acınasıydı. Gelecekte başına geleceklerden habersiz karşısında gülen adama bakıp gülmesi, gerçekten acımasızcaydı.
~~Sınır
Vote=100
Yorum=200:/
İyi okumalar 😽
İnsta=d_amla01
Arkadaşlar devam etmemi istiyorsanız lütfen yorumda belirtin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MAFYA VE AŞK ~(+18)
ChickLit~ Eli pantolonunun kemerine gitti. ne yapacağını anladım. ama kaçamazdım, bunu biliyordum. kemerini çıkartıp sırtıma sürttü. " o zaman ağrın geçtiğine göre eski cezanı çekebilirsin değil mi?" diye kulağıma üfledi. Eliyle belimi ve Ellerimi sıkıca t...