TANITIM

5.7K 81 78
                                    

~
"Sana demiştim "dedi. Neden bahsettiğini biliyordum. Ama bilmiyormuş gibi davrandım. Çünkü o konuşunca hipnoz olmak hoşuma gidiyordu.
" Neyi?" diye sordum.
" bana aşık olacağını biliyordum lakin zaman önemliymiş demekki " dedi.

Evet dedikleri doğruydu. Bana işkence eden birine aşıktım. Hayatımı karartan birine aşık olmuştum. Bu acı bir gerçekti. Zaten aşkta bu değil miydi? Acı çekeceğini bile bile aşık olmak?

~
Elleri belimin üstündeki yaraya gitti. Yaranın acısı ile yüzümü buruşturdum. Bunu fark etmiş olacakki;
" hayla ağrıyor mu? " diye sordu. Yüzünde anlamadığım bir duygu vardı.

Zaten bunu yapan o değil miydi?
Bana acı çektirmek için bilerek yapmamış mıydı?

Cevap vermesem olacakları bildiğim için cevapladım.
"hayır, ağrımıyor" dedim.

~
Yine acı çektiğimi saklamıştım. İçimde yangın olduğu halde dışımı mutlu gözüktürmeye çalışmıştım.

Elini yaranın üstünü sert bir şekilde basarak
"peki ya böyle ağrıyor mu?" diye sordu.
Ağzımdan acı dolu bir inleme çıktı.
Yüzüne baktığımda gülümsüyordu.

"hayır, ağrımıyor" dedim düz sesimle.

Yüzündeki gülümse gitmiş. Yerine meydan okuma başlamış gibiydi.

~
Eli pantolonun kemerine gitti. Ne yapacağını anladım. Ama kaçamazdım,bunu biliyordum. Kemerini çıkartıp sırtıma sürttü.
"o zaman ağrın geçtiğine göre eski cezanı çekebilirsin değil mi?" diye kulağıma üfledi.

Eliyle belimi ve ellerimi sıkıca tuttu. Diğer elindeki kemerle sırtıma sert bir şekilde darbe attı. Bu bir anda olduğu için canım fazlasıyla acımıştı. Ondan sonra daha sert darbelerle ben bayılana kadar devam etmişti.


~
Gözümü her zamanki gibi aynalarla çevrili odada açtım. Dünkü ceza yüzünden sırtım fena şekilde ağrıyordu. Yaram kanamaya başlamıştı. Acıyordu ama alışıktım.

Onu seviyordum. Onu bana acı çektirip mutlu olmasına Bile razıydım. Zaten aşk bu değil mi? Sevdiğinin mutlu olması. Kendinizi unutuyorsunuz,Artık onu düşünmekten.

{Duyuru}

>kitap mafya ve aşk kitaplarından tamamen farklıdır.

>yukarıda yazılanlar bazı bölümlerden alıntıdır.

>kitapda şiddet, argo ve küfür bulunuyor.

> cinsellik veya aşırı şiddet içeren bölümlere işaret koyacağım.

>önyargılarınızı iterek okuyun lütfen :/

İnsta=d_amla01

~MAFYA VE AŞK ~(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin