Kai:WTF......DO KYUNG SOO....ငါပဲမ်က္စိမွားတာလား?ျမင္ခ်င္တာေတြေလ်ွာက္ျမင္ေနတာလား....မသိေတာ့ဘူး...Hyung ကမိန္းကေလးလား...မျဖစ္ႏုိင္တာ...မိန္းကေလးဆိုေတာ့ေရာဘာျဖစ္လဲ...အဲဒါဆိုငါခ်စ္မီသြားတာမိန္းကေလေပါ့...ေပ်ာ္လိုက္တာ...I m not a gay anymore...
Soo's pov:Omma ေရလို႔...ျမင္သြားတာလား..ငါ့ကိုမိန္းမ မွန္းသိသြားရင္စိတ္ဆိုးၾကေတာ့မယ္.မတတ္ႏုိင္ဘူး...အခုခ်ိန္ရွက္တာပဲသိတယ္...အေတြးလြန္ၿပီးဂ်က္မခ်ခဲ့မိတာငါ့အမွားပဲ..
ဲျဗဲ...Jongin အစုတ္ပလုတ္ႀကီး...ရွက္လြန္းလို႔ေသမွာပဲ....
###
Soo ကို Jongin တစ္ခ်ိန္လံုးလိုက္ၾကည့္ေနသည္...
Soo's pov:jongin ဘာလို႔လိုက္ၾကည့္ေနတာလဲ၊..မေနတတ္ေတာ့ဘူး...Chanyeol oppa ကယ္ပါဦး..
Chanyeol:jongin ya...မင္းဘာေတြေငးေနတာလဲ...
(ငါ့ soo ေလးကိုပဲလာကည့္ေနတယ္..မီးပြင့္ခ်င္တာထင္တယ္...ေျခအဆံုးေခါင္းအဆံုးလာကည့္ေနတယ္..လုပ္လိုက္ရ..ငါေနာ္..)
kai:မဟုတ္ပါဘူး..ဒီအတိုင္းပါပဲ..
###
at night...
Soo's pov:ငါဘယ္မ်က္ႏွာနဲ႔ေနရပါ့မလဲ...အခန္းထဲဝင္ရေတာ့မယ္..
Soo:ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ဘယ္သူအခန္းလဲေပးမလဲ...Jongin ကတအားကန္လို႔အိပ္မရလို႔..
Chanyeol:oppa...အဲ...Hyung လဲေပးမယ္ေလ..
Luhan:မင္းအဆင္မေျပရင္ငါတို႔လဲလဲေပးမယ္ေလ..
Kai:ရပါဘူး...Kyungsoo hyung နဲ႔ပဲ အိပ္မယ္..ကြၽန္ေတာ္က hyung ရွိမွအိပ္ေပ်ာ္တာ..မလဲနဲ႔..ကြၽန္ေတာ္မကန္ေတာ့ဘူး..ေနာ္....ေနာ္..ကတိေပးတယ္..(ၿပီးမွေတြ႔မယ္..Kyungsoo noona)
Suho:ၿပီးေရာ..Kyunsoo ya..ဒီေန႔တစ္ရက္ေတာ့အိပ္လိုက္ဦးေနာ္..ေနာက္ေန႔ေတြသူထက္ကန္ရင္လဲေပးမယ္...
Chanyeol's pov:ဒီေကာင္ကေတာ့......ငါ့ soo ေလးရွိမွအိပ္ေပ်ာ္တယ္..ဟုတ္လား...လုပ္လိုက္ရင္ေတာ့အသားပိုမဲသြားမယ္...
Soo:Nae..Suho hyung...
Kai:လာ hyung..သြားအိပ္ၾကမယ္...
###
in their room
kai: ေန႔လည္ကကိစၥေတာင္းပန္ပါတယ္...မရည္ရြယ္ပါဘူး...
ESTÁS LEYENDO
Our little gumiho
FanficIt is a completed fiction in Burmese.I m sure u will not regret after reading this fic.Plz enjoy..