Chanyeol:Soo....
Soo:Oppa,,wae?
Chanyeol:Oppa ကိုခ်စ္လား...
Soo:Inn...
Chanyeol:အင္း လို႔မေျဖနဲ႔ေလ...
Soo:oppa....Soo ေနာက္ေတာ့ေျဖမယ္ေနာ္...
Chanyeol:Oppa ,soo ေျဖတဲ့အထိေစာင့္မယ္ေနာ္...Soo,oppa ကိုခ်စ္တယ္လို႔ပဲမွတ္လိုက္မယ္ေနာ္...Saranghae Soo..
Soo မ်က္ႏွာေလးနီရဲသြားတယ္..ေနရခက္လို႔...Chanyeol ကပဲစကားျဖတ္လိုက္ပါတယ္..
Chanyeol:Soo guitar တီးသင္မယ္ဆို...ျခံထဲမွာသြားတီးရေအာင္...Oppa သင္ေပးမယ္...
Soo:တကယ္လား...ေပ်ာ္လိုက္တာ...Guitar တီးတတ္ေတာ့မယ္....ေဝး...ေဟး...
Chanyeol's pov:ကေလးေလးက်ေနတာပဲ..Soo ရယ္..Oppa နားမွာဒီလိုပဲေနေပးပါ...Oppa ေက်နပ္ပါတယ္..Soo ကိုအရမ္းခ်စ္တယ္...
Soo:oppa ဘာေတြစဥ္းစားေနတာလဲ..မသင္ေပးဘူးလား...
Chanyeol:guitar သြားယူလိုက္ဦးမယ္...ခဏေစာင့္..
###
Chanyeol,soo ကိုျခံထဲမွာ guitar တီးသင္ေပးေနတယ္...
Chanyeol:Oppa ေျပာမယ္...ဒါက Gမိုင္းနား...ဒါကအေျခခံပဲ...$##@@#$§§§....
"ေဒါင္...ေဒါင္..."
Chanyeol:ဒီလိုတီးလို႔ဘယ္လိုလုပ္ရမွာလဲ...တေဒါင္ေဒါင္ပဲဲျမည္မွာေပါ့...Oppa တီးတာကိုေသခ်ာၾကည့္...
Chanyeol တီးသမ် soo ကတလဲြေတြလုပ္ေနတယ္..
Chanyeol:ဘယ္လက္ကဒုတိယ chord ကိုဖိထားေလ...
"ေဒါင္..ေဒါင္...ဒိန္.."
Chanyeol:ဒီလိုမဟုတ္ပါဘူးဆို...ေတာ္ေတာ္ပိန္းတာပဲ...
Soo: ျဗဲ...ေတာ္ၿပီ...မသင္ေတာ့ဘူး..
Chanyeol:Soo ပဲ guitar တီးတတ္ခ်င္တယ္ဆို...
Soo:oppa ဆီမွာမသင္ေတာ့ဘူးလို႔ေျပာတာ..Lay hyung ဆီမွာပဲသြားသင္ေတာ့မယ္...Oppa ကစိတ္မရွည္ဘူး..ပိန္းတယ္လို႔လဲေျပာတယ္..မတတ္လို႔သင္ပါတယ္ဆိုမွ..ျဗဲ......
Chanyeol:ကဲ....ေရာ့ guitar..ဒီေကာင္မေလးကေတာ့ ထိထိေရာက္ေရာ့က္သင္မွရေတာ့မယ္...
ေျပာေျပာဆိုဆိုနဲ႔ chanyeol,soo ကိုguitar ကိုင္ခိုင္းၿပီေတာ့
soo ေနာက္ကေနၿပီးguitar ကိုင္ထားတဲ့ soo လက္ေလးေတြကိုကိုင္လိုက္တယ္...
KAMU SEDANG MEMBACA
Our little gumiho
Fiksi PenggemarIt is a completed fiction in Burmese.I m sure u will not regret after reading this fic.Plz enjoy..