"Gidae wolf naega wolf....Ahwoo...
Saranghae yo...Na nukdae nin neo minyo"(Soo's ringtone)
Soo ph ျမည္လာေတာ့မွသူတို႔ႏွစ္ေယာက္သတိဝင္လာၿပီးရပ္လိုက္တယ္...
Kai:ph ကိုင္လိုက္ဦးေလ...
Soo:Chanyeol oppa ဆီကပဲ...
##
Chanyeol:Sooah..အဆင္ေျပလား..Jongin ေရာ...
Soo:Nae..အဆင္ေျပပါတယ္...Oppaတို႔ေရာ..
Chanyeol:oppa တို႔ကအဆင္ေျပတယ္....Fan ေတြလဲနားလည္ေပးၾကတယ္..Oppa တို႔ဆုရတယ္ေလ..
Soo:ဟုတ္လား...ေပ်ာ္လိုက္တာ....ျပန္လာေတာ့မယ္..Kai ပါျပန္ပါလာမယ္...
Chanyeol:အင္းပါ..ကားကိုဂရုစိုက္ေမာင္းေနာ္...သတိလဲထားဦ..ေျမေခြးအုပ္စုရန္ကလဲရွိေသး
တယ္မလား...
Soo:Nae...Oppa...
Chanyeol:ၿပီးေတာ့...အရင္တုန္းက oppa ေျပာခဲ့တာေတြေမ့လိုက္ေတာ့ေနာ္..Oppa ကညီမေလးတစ္ေယာက္လိုခ်စ္တာကိုအမွတ္မွားခဲ့မိတာ..ၿပီးေတာ့မိန္ကေလးတစ္ေယာက္နဲ႔နီးနီးကပ္ကပ္တစ္ခါမွ မေနခဲ့ဘူးလို႔ oppa ခ်စ္တယ္လို႔ထင္မိတာ..Oppa ေျပာခဲ့တာေတြoppa ကိုယ္တိုင္ပဲရုတ္သိမ္းပါတယ္..Soo တို႔ျပန္လာရင္မ်က္ႏွာပူေနရမွာစိုးလို႔ပါ..Oppa အတြက္မစိုးရိမ္ပါနဲ႔..Oppa ဘာမွမခံစားရဘူး..Soo အတြက္oppaအရင္းတစ္ေယာက္လိုမ်ိဳးပဲရွိေနေပးေတာ့မယ္....
Soo:Oppa,,,gumawo...
Chanyeol:ဒါပဲေနာ္...
Soo:Nae...
###
Chanyeol's pov:Soo စိတ္ခ်မ္းသာတယ္မလား..Oppa အေနမခက္ခ်င္ဘူး.Soo ကိုလဲအေနမခက္ေစခ်င္ဘူး...Soo ခ်စ္တဲ့လူဆီမွာေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီးေနေနတာပဲ oppa ျမင္ခ်င္တယ္..Soo က oppa ဘဝရဲ႕အခ်စ္ဆံုးပါ..ဒါေပမဲ့အခု soo ရဲ႕အစ္ကိုတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ပဲရွိေနေပးပါ့မယ္..Soo ေက်နပ္မွာပါ..Jongin ကလဲ soo ကိုတကယ္ခ်စ္ပါတယ္..Oppa ေက်နပ္တယ္..Soo ခ်စ္တဲ့သူနဲ႔ေနရမွာကို..Oppa ကိုေမာင္ႏွမလိုပဲခ်စ္တယ္ဆိုတာ oppa အေစာႀကီးထဲကသိပါတယ္..အဲဒါေၾကာင့္ soo ရဲ႕အခ်စ္ကိုအားနာတဲ့စိတ္နဲ႔မယူခ်င္ဘူး...Soo ေပ်ာ္ဖို႔ oppa,soo ကိုစြန္႔လႊတ္လိုက္ပါတယ္..Soo ကိုစိတ္ထဲကေနခ်စ္ခြင့္ေလးေတာ့ oppa ယူပါရေစ.....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Our little gumiho
FanficIt is a completed fiction in Burmese.I m sure u will not regret after reading this fic.Plz enjoy..