Eveeet yb ile karşınızdayım,geç geldi özür dilerim.İyi okumalar dilerim ~ 1 vote u çok görmeyin lütfen <3
Suga:Ahh ! İşte buldum.Jimin bırak lan kızı !
Jimin:Vaay geldiniz demek ha!
Suga (İçinden):Salak! Daha olacaklardan haberdar bile değil.
Suga:Hmm ne yapacaksın sayın park pezevenk ?
Jimin:Lan!?
Suga:Hadi sen bir elini yüzünü yıka.Hadi hadi anca gidersin.[Plan başlıyoree hazır olun ke bacılar ghsgfbsbgfsg]
Suga:Jin,Rm,J-hope! Çıkın! Plan başlıyor! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jimin'den;
Lavaboya doğru gittim.Neden gittiğimi bilmiyordum.Bir an söz dinleyesim geldi.Ama onların plan kurduklarını anlamıştım.Halbuki onlar bitti.Juliana'yı asla alamayacaklar.Onu neden kaçırdım diye soracaksınız değil mi ? Sormayın! Zamanı geldiğinde öğreneceksiniz!
Jungkook ile Taehyung'dan;
Jungkook:Hyung bir dinler misin beni?
Taehyung:Söyle,jungkook
Jungkook:B-ben bu kızdan çok hoşlandım.
Taehyung:Ne!? Ne demek hoşlandım!? Kafayı mı sıyırdın jungkook!?
Jungkook:Hayır,hyung ciddiyim.Bu kıza zarar vermek istemiyorum.Çok masum bir kız.Psikopat olmamıza rağmen onun güzelliği kalbimi yumuşattı.Ama sakın ha Jimin hyunga söyleme keserim seni!
Jimin:NE NE NE !?
Jungkook [İçinden]:Ahh siktir! Ne zaman geldi bu buraya!?
Jungkook:Y-yok bir şey hyung! Yanlış anladın sen !
Jimin:Sikerim seni jungkook! Hoşlandım da ne demek! Zincirlerimin tadına bakmak istiyorsun heralde!?
Taehyung:Oooo yavaş gel karşim! Ben seni sikmeyeyim! Dokunma lan jungkooka!Ne haddine!?
Jimin:Ah piçler! Ne haliniz varsa görün! Sonra ayağıma gelip kapanmayın!Kendi işimi kendim yaparım be! Aptal herifler kovuldunuz!Böyle mafya mı olunur lan!? Her gün adam öldürüyorum ben, bir sizi öldürmediğim kaldı de mi !? dedi ve çekip juliananın yanına gitti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jimin:Juliana! Juliana nerde!? Ahh kahretsin ! Kaçırmışlar! Off hep benim ve o iki aptalın yüzünden!? Ahhhhhh!!!! Jungkook! Taehyung! Siktiklerim gelin lan şuraya! Lazımsınız ne yazık ki salaklar!
Jungkook:Hah! Şuna bak ya !? Kendini bir şey zannediyor!
Taehyung:Biz de gitmeyiz! Zorunda değiliz! Zaten maaşımıza zam yapmadı.Ben 10 Milyon won,sen 10 milyon won,hani 5 milyon won daha arttıracaktı!? Biz boşuna mı öldürdüğü adamların cesedini gömüyoruz! Günde 20 adam öldürüyor! Hafta da iki kere 15 kişiyi zincirliyor! 10 kişiyi ters yatırıp düz sikiyor yani her istediğini yaptırıyor! Bu nasıl adam lan!?Biz nasıl bir adamın sağ ve sol kolu olduk!?Bir de güya bizi seviyormuş!Aman jungkook boş ver çağırırsa çağırsın!