הפתעה לא ממש משמחת

1.4K 72 6
                                    


*כעבור שנתיים*

אני גרה אצל אבא שלי כבר שנתיים.
סיימתי את הלימודים בבית ויש לי תעודת בגרות. אמא שלי באה אלינו כל חג ושמחנו כולנו להיות ביחד. אבא שלי קרא לי בבוקר כי הוא אמר שיש לי הפתעה ממש גדולה שבטוח תשמח אותי מה שלא נראה לי שיקרה.


*את זוכרת את סיימון?* הוא הצביע עליו וזכרתי אותו. אבא שלי לא מפסיק לדבר עליו, *היי קטנטונת* הוא בילגן את שערי וחיבקתי אותו, סיימון הוא החבר היחיד של אבא שלי שאני אוהבת. *את יודעת שהוא מנהל של להקה אחת נכון?* אבא שאל והנהנתי אבל לא ידעתי שהוא מנהל להקה.


*אז הם יבואו לגור בבית שלנו חודשיים, אני מקווה שזה לא מפריע לך* אבא שלי אמר בעדינות והנדתי בראשי. *זה לא מפריע לי בכלל* אמרתי בחיוך.
*ידעתי שזה לא יפריע לנסיכה הזאת* סיימון אמר וחיבק אותי. לא היה לי בעיה שהם יבואו כל עוד הם לא יהיו סנובים,
הלכתי למקלחת ועשיתי מקלחת בוקר קצרה. שמתי שורט וחולצה עד למרפק כי הסימן שהארי עשה לי מלפני שנתיים לא ירד ולא אמרתי לאבא שלי בכלל.


נעלתי כפכפים וציחצחתי שיניים. אחרי 2 דקות עליתי בחזרה לחדר שלי. *ליה!* אבא שלי צעק לי מלמטה וירדתי לסלון.
*הם צריכים להגיע כל רגע* הוא אמר בחיוך והנהנתי מאלצת חיוך. אפשר לחשוב, כולה להקה. אכלתי טוסט קטן ובדיוק שסיימתי תיקתקו בדלת.
*סיימון!!* אבא שלי פתח את הדלת ואמר והבנתי שהם הגיעו.


זרקתי את הצלחת לפח והלכתי להגיד שלום. חיבקתי את סיימון שנכנס ראשון ואז הציג בפניי ובפני אבא שלי את הבנים. *זה נייל* הוא הצביע על בלונדיני אחד ואבא שלי לחץ את ידו. הושטתי את ידי גם אבל הוא לא הושיט את ידו בחזרה. *אני יותר בקטע של חיבוקים* הוא אמר ואסף אותי לחיבוק.


*זה ליאם* הוא הצביע על מישהו עם שיער חום ועיניים חומות יפות שהרגע נכנס. אבא שלי לחץ גם את ידו ובאתי להושיט את ידי אבל הוא הוריד אותה.
*כולנו בקטע של חיבוקים* הוא אמר וחיבק אותי. *אלו זאין ולואי* הוא הצביע על אחד עם שיער שחור ועיניים חומות ועל אחד עם שיער חום ועיניים כחולות.


אבא שלי לחץ גם את ידם והם חיבקו אותי ביחד. *ואחרון חביב הארי* סיימון אמר והלב שלי נפל לתחתונים. אני מקווה שזה לא אותו הארי. אבא שלי לחץ את ידו ולא ידעתי מה לעשות. רק לפני שנתיים הוא היה מכה אותי יום יום.
*שאמרתי כולנו, התכוונתי גם להארי* ליאם אמר ואילצתי חיוך וחיבקתי את הארי בכוח.


אבא שלי לקח אותם לשיחה ואני הלכתי לחדר שלי ושמתי אוזניות על האוזניים ושקעתי במחשבות. למה דווקא הוא בא לפה? מה אני אמורה לעשות בחודשיים האלה?? אני מקווה שהוא לא זוכר אותי.
המחשבות שלי נקטעו כאשר הדלת נפתחה. *לא אמרת איך קוראים לך* נייל נכנס ואמר. *ליה, קוראים לי ליה* אמרתי והוא הנהן.

Bad boy want's meWhere stories live. Discover now