Esthers P.O.V
Het gevoel van spijt over spoelt me. Hoe kon ik dit doen? Ik heb sex gehad met Niall na zijn break-up. Geen idee waarom. Mijn gevoelens zijn helemaal in de war. Hie kon dit geburen?!
Ik dacht, omdat Harry me niet wou ik het wel met Niall kon aangaan. Met Niall een relatie, maar ik wil dat niet. Ik houd met heel mijn hart van Niall, maar...
Ik hou nog meer van Harry. Denk ik..
Ik spring uit het bed, waardoor ik Niall wakker maak. Wat hij deed is ook onvergefelijk. Hij wou me jaloers maken door Pia. Hij heeft misbruik gemaakt van haar! En van mij.. Hij wist dat ik niet goed kon nadenken, omdat ik gedumpt ben door Harry.
"Esther? Wat ben je aan het doen?" Hij loopt me achterna en ziet me mijn spullen inpakken, het is niet veel, want ik had alleen mijn handtas kunnen pakken toen ik weglopen van Harry.
"Ik ga weg Niall."
Ik wil langs hem glippen, maar hij pakt mijn pols, "waarom?"
"Ik moet nadenken."
Hij schud zijn hoofd, "nee blijf bij mij. Ik zal je nooit laten gaan zoals hij deed. Ik houd wel van je."
Door die zinnen breekt hij mijn hart. "Harry houdt van me!" Sis ik kwaad tegen hem.
"Daarom heeft hij een ongeluk veroorzaakt!"
Ik schud mijn hoofd, "daar kan je hem niet de schuld van geven!" Direct overspoeld er een gevoel van schuld. Ik gaf hem de schuld in onze ruzie. Geheel onterecht.
"Laat me los Niall."
"Nee, ik houd van je en jij van mij, je hebt gevoelens voor me."
Ik schud mijn hoofd, "ik heb misschien gevoeld voor je, maar ook voor Harry. Ik moet uitvinden wat al die gevoelens beteken. Voor het ongeluk had ik ze niet denk ik." Ik schud verward mijn hoofd, "ik moet uitvinden wat het verschil is tussen mijn gevoelens voor jou en voor Harry."
Dan ruk ik me los en ren naar beneden. Hij loopt niet achter me aan, dus ik loop direct naar buiten. Dan ren ik, zo hard ik kan. Als ik ver genoeg ben zak ik huilend neer op de grond. Ik weet de weg helemaal niet, ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik kan niks meer, ik weet niemand waar ik heen zou moeten.
Dan schud ik mijn hoofd, nee Esther! Je gaat nu sterk zijn! Ik sta op en loop naar een café. Ik haal mijn portemonnee uit mijn tas, mijn pinpas zit er in, maar ik heb geen idee wat mij Pincode is. Gelukkig zit er ook een briefje van 5 in.
Ik bestel een kop koffie en ga zitten. Het hele terras zit vol, net als de plaatsen binnen.
Ik zie een vrouw met een kop koffie wanhopig zoeken naar een plek, als ze mijn plek passeert kan ik het niet laten. "Zoekt u een plek?"
De wat oudere vrouw kijkt me glimlachend aan, "ja meid, mag ik misschien bij jou aanschuiven?"
Ik knik, "natuurlijk."
Ze gaat zitten, "zo hoe heet je?"
"Esther Styles, en u?"
"Janaina." Zegt ze met een ligt accent.
"Mooie naam, ik denk niet dat u uit Engeland komt."
Ze knikt, "mijn vader is Duits en mijn moeder komt uit Brazilië, maar genoeg over mij, waarom lijkt het alsof je uitgeput bent."
Ik zucht, "dat ben ik ook."
Ze drinkt wat van haar koffie en kijkt me vragend aan, "wat is er loos?"
En toen gebeurde het. Ik kon het niet langer voor mezelf houden. Ik vertelde haar alles, over het ongeluk, over mijn gevoelens voor Harry en voor Niall. Wat ik gedaan had, waar ik nu vreselijk spijt van heb...
"Dat is een hele lijst." Zucht ze.
Ik knik, "ik weet gewoon niet wat ik moet doen."
"Niall houd van je, Harry heeft je gedumpt, maar ik denk eigenlijk niet dat hij het meent."
Ik trek een wenkbrauw op, "hoe weet u dat?"
"Harry klinkt als iemand die zoveel van je houd dat hij je nooit zal laten gaan."
Ik zucht, "maar zo is Niall ook."
Ze pakt een hand van me vast, "stel dat ze allebei even veel van je hielden. Het gaat er alsnog niet om wat zij willen, het gaat erom wat jij wil. Als jij nog steeds van Harry houd moet je niet iets met Niall nemen. En als je zoveel van Niall houd moet je niet iets met Harry nemen, maar je moet goed luisteren naar me. Niet elke 'ik hou van je' is op de zelfde manier."
"Wat moet ik dan doen?"
Ze glimlacht naar me, "je moet opstaan en lopen. Je hart wijst je de weg naar je ware liefde. Als je er bent zal je het begrijpen, als je er bent zal je begrijpen waarom je naar hem bent gelopen en niet naar de ander. Stop met denken en laat je hart spreken."
Dan laat ze mijn hand los en staat ze op, "ik ga, ik hoop dat je een goede keuze maakt Esther."
"Dag mevrouw bedankt." Als ze uit het zicht is sta ik op.
Ik moet mijn hart volgen..
Ik glimlach en pak mijn tas. Laat ik dat dan eens gaan doen..
~
Na langzaam gelopen te hebben kom ik bij het huis aan. Een beetje nerveus bel ik aan. Ik zie zijn prachtige ogen die een bezorgde blik vormen.
"Esther." Fluistert hij.
Ik sluit mijn ogen, "hey." Fluister ik zo zacht dat ik mezelf nauwelijks hoor.
"Ik heb je gemist." Zegt hij. Dan loop ik naar hem toe en sluit me in zijn zijn armen. Dit heb ik gemist. Nu weet ik het zeker. Net als wat die vrouw zij, ik weet waarom ik voor hem koos...
Ik hou van hem..
----------------------
Maar wie is die 'hem'Whahaha ik ben zo gemeen.
Comments votes❤️
Team hazza or team Nialler?
Ik heb de hele dag niks gedaan, terwijl ik duits moest leren. Stoute ik.
Xx Romy
JE LEEST
Forget | Harry Styles
Fanfiction'No matter what you say, I will never forget you.' 10 seconden later had ik mijn belofte gebroken...