Everglow- First

32 3 0
                                    

ŞARKI TAM ANLAMIYLA MÜKEMMELDİ

Beklentim her zamanki gibi yüksekti fakat bu beklediğimin 10 kat daha da üstünde gibi bir şeydi. Şarkıyı ilk gün abartısız en az 20-30 defa dinlemişimdir.

Konsept, kızların lookları, Aisha ve E:U rap partları, diğerlerinin mükemmel vokalleri,koreografi... Hepsine ayrı ayrı hayran kaldım.

Öncelikle konsept aşırı iyiydi. İlk defa bir kız grubundan bu tarzda bir şarkı ve konsept gördüm, tamamiyle özgündü. Koreografisi aşırı zordu, normalde yeni şarkıların koreografilerini birkaç saat içinde öğrenip paylaşan Lisa Rhee bile first koreografisini iki gün sonra paylaşıp oldukça zorlandığını söyledi. Kızlar mv çekilmeden bir ay önce dans çalışmalarına başladıklarını ve her gün aralıksız 7-8 saat çalıştıklarını söylediler.

Ne diyebilirim ki... Everglow yine şaşırtmadı. Bu kızlar tırnaklarıyla kazıyarak buralara geldi ve hala daha Everglow yeteneksiz, canlı performansları ve dansları kötü eğw eğw diye ortada dolaşan gerizekalılar var. Kızların neden bu kadar nefret aldığını da hala çözebilmiş değilim. Çıkardıkları her şarkı hit oluyor, 4. Jenerasyon gruplarını dinleyen birisine sorsanız Everglow'u tanımama olasılığı oldukça düşük. Ama fandom bir türlü büyümüyor.

Size tek söyleyeceğim lütfen biraz ön yargılarınızı kırıp kızları tanımaya çalışın. İnanın onlar daha iyisini hak ediyor.

my kpop opinionsWhere stories live. Discover now