Mültimedya : İdil
Havaalanında indik. Beni yıkık dökük depo gibi bir yere getirdiler. Israrla adamlara beni kaçıranın kim olduğunu ve beni neden kaçırdıklarını sordum. Zaten sorduğum gibi de yüzümde bir sıcaklık hissettim. Beni sandalyeye oturtup ellerimi ve ayaklarımı da bağlamışlardı. Gözlerimin bağlı olmamasına rağmen gelen adamı göremedim. Ayakkabı sesleri gittikçe yükseliyordu. Bana tokat atan adama bağırdı. "Ne yaptığını sanıyorsun sen ? Ayrıca bu hala burada mı ? " . Bana bu şekilde konuşan adama epey sinirlenmiştim. " Benim bir adım var. Ayrıca adamlarınıza da düzgün bir eğitim verin. Yani olmaz böyle iş. Tokat atacaksa düzgün atmalı. Mesela bunun gibi. ". Dedim ve ellerime bağlanmış olan halatı çözüp sert bir tokat attım. Ardından adamlar geldi ve sırtıma , kafama, karnıma tekmeler atmaya başladılar. Adam ayağa kalktı ve kanamış olan dudağının kenarını sildi. " Seni hiç böyle bir kız olarak bilmezdim , İdil. Aynı annene benziyorsun. " dedi ve adamlarına " Kaldırın şunu gözümün önünden , görmek istemiyorum , serbest bırakın dedi. Adamlar beni çözdüler ve serbest bıraktılar. Ancak bu olayı git gide daha çok merak ediyordum. Ayrıca tokat attığım adam ise cenazede gördüğüm ve beni kaçıran o tuhaf adamdı. Yıkık dökük deponun kapısını açtılar ve beni kapıdan dışarı ittiler. Yere düştüm. Orada bulunan esmer Tenli adam " Bir daha buralarda gözükmesen iyi olur . " . Dedi ve arkasından yüksek sesle ona bağırdıkları için serttçe kapıyı yüzüme kapattı ve koşarak uzaklaştı. Ardından içeriden bir tokat sesi ve daha sonra da silah sesi duyuldu. Anlaşılan tehlikeli adamlardı. Ancak bu işin peşini bırakmaya hiç niyetim yoktu...
Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin. ( heyecanlı bitirmeye bayılıyorum )