0.1

20 0 0
                                    

Yatağımda uzanmış telefonumda ki birkaç gün önceden kalan mesajlaşmayı okuyordum.

Maboy: Seni seviyorum Gigi, seni asla bırakmayacağım ne olursa olsun.

Me:Biliyorum sevgilim, bende seni seviyorum..

Bu mesajlardan 2 gün sonra Cody'nin Jessie adında bir kızı becerdiğini öğrendim. Hala etkisinden kurtulamamış bir çok dizi bitirmiş ağlamaktan gözleri şişmiş bir vaziyetteyim.

Okadar berbat hissediyorum ki bana bunları söyledikten sonra nasıl başka biriyle yattı. Tamam belki harika bir ilişkimiz olmayabilir ama biz yinede çevrede favori gösterilirdik. Ne olursa olsun ayrılmazdık.

1 haftadır odama kapanmış, kendimi hayattan soyutlamıştım. Kulağima Maroon 5 - Animals sarkisi doldugunda bir kez daha Cody olmamasını dileyerek ekrana baktım neyse ki  Anabella arıyordu. Herkesten uzaklaştım şu son 1 haftadır. Yanıtladım.

A: "Lanet olsun Gigi! Sonunda sana ulaşabildim. Nasılsın?"

G:"Daha iyiyim, sanırım yani.."

A:"İznin bitiyor biliyosun değil mi okula dönmeli ve yüzleşmelisin herkes sizi konuşuyor ve senin güçsüz olduğunu yani ben öyle.." sözünü kestim

G:"Güçsüz değil depresyondaydım Bella. Okula dönüp ne kadar güçlü olduğumu göstereceğim herkese. Ve o Cody gününü görecek."

A:"İşte benim kızım! Yarın görüşürüz ozaman"

"Görüşürüz." diyip kapadım telefonu. Yarın herkes görecek ne kadar güçlü olduğumu ya da öyle davrandığımı çünkü değilim. O lanet olası olaydan sonra güç kelimesi benim için geçerli değil. Yarın olacak, ve bi çaresine bakacaktım.

xx merhabaa ! Evet kötüydü biliyorum. Güzelleşecek ama kurgu kafamda tam oturdugunda daha iyi olacak okunma olmasada yazmayı seviyorum ve sizide seviyorum olmayan okuyucularım yorumlarınızı beklerim xx

First 5 Seconds //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin