Cameron ile okadar harika vakit geçirmiştim ki. Önce pizza yemeye gittik, sonra sinemaya girdik birlikte evime doğru yürürken bana elma şekeri almıştı. Onun bu kadar iyi biri olduğunu tahmin etmezdim ya da bizim bu kadar iyi anlaşacağımızı.
Benden hoşlandığını söylediğinde onu duymamış gibi yaparak "ee nereye gidiyoruz?" demiştim. O da bozuntuya vermeyerek devam etti.
Şuan evimin önünde bana doğru yaklaşmasını izliyordum. Beni öpecek mi? Tabi ki öpecek. Ama Cody. Ah lanet olsun o altında bir kızı inletirken beni düşünmemişti bunun için bahse bile girebilirim.
Masum bir öpücük olursa eğer sorun olmazdı. Hayat sanki suan slow ilerliyordu. O benim dudaklarıma kapanmadan önce kafamı yana çevirip yanağımı öpmesini sağladım. Ardından kocaman gülümseyerek ona uzandım ve yanağına bir öpücük kondurdum.
"İyi geceler Cam" dedim gülümseyen yüzümle. "İyi geceler Gigi, yarın görüşürüz." bunu derken göz kırpmıştı. Sokak boyunca ilerleyip kayboluşunu izledikten sonra kapıyı kapatıp derin bir nefes aldım. Üzerimde böylesine etki bırakması hoş değildi. Hala Cody'yi severken bunu düşünemezdim. İki insanı sevemezdim.
Odama çıkıp bir duşun ardından pijamalarımı giydim ve yatağıma uzandım. Sinemaya girerken sessize aldığım telefonuma hiç bakmadığımı farkettim. Sanırım Cameron gerçekten iyi gelmişti. Çantamın arka gözünden telefonumu aldım ve 56 cevapsız arama sonucunda 18'de mesaj vardı. İkisi Anabelladandı. Ve diğerleri Cody..
Anabellanın mesajlarını geçip direk Cody'yi açtım.
CodyS: Lanet olsun! Gözümün önünde onum elini tutmakta nedir?
CodyS: Cevap vermeni öneririm.
CodyS: Ne halt ediyorsunuz da telefonuna bile bakmıyorsun?
CodyS: Umarım şuan onun altında inlemiyosundur Gigi!
CodyS: Sen tam bir orospusun.
CodyS: Lanet olsun hala eve gelmemişsin saat 22:00 Gigi seni geberteceğim.
CodyS: Mesajlarımı hala okumadın biliyorum.
CodyS: Yukarda söylediklerimi ciddiye alma sadece çok sinirliyim
CodyS: Sen orospu değilsin Gigi ama umarım onunla yatmamışsındır.
CodyS: Seni seviyorum gerçekten
CodyS: Ama beni bir kere bile dinlemedin.
Daha fazlasını okumama gerek yoktu. Gözlerimden yaşlar akarken ona verecek tek bir cevabım yoktu. Bana orospu bile demişti. Onunla yattığımı düşünmüştü. Oysa ki cinsel anlamda yaşadığım tüm şeylerde ilkim olduğunu bilmesine rağmen. Onu bu kadar kolay unutabileceğimi nasıl düşündü?
Telefonumu tekrar sessizde bırakarak yatağın içine girdim ve hıçkırıklarım arasında uyuyakaldım.
**
Sabah gözlerimi şiddetli bir baş ağrısıyla açtım. Hep böyle olurdu, ağladıktan sonra uyuya kaldığımda şiddetli bir baş ağrısı akan bir burun ve kırık bir kalp. Tüm olan bu.
Kendime gelmek için aldığım duştan sonra okul için dizlerinden yırtık bir jean ve üzerin de yaz ile ilgili birşeyler yazan bir tişört geçirdim sonbahar etkilerini hala gösterirken üzerime ince bir ceket aldım.
Aşağıda kahvaltı hazırlayan annemin yanağına öpücük kondurup "Günaydın" diye şakıdım en mutlu ses halimi takınarak. "Günaydın birtanem" dedi annem benimkinden farksız bir sesle.
Birkaç ailevi konuşma, okul, ve birazda magazin hakkında konuşulan bir kahvaltının ardından okula doğru yola çıktım. Ana bugün arabasını alıyordu ve bahçe kapısın da onu beklemeye başladım. Çok geçmeden sokak başında göründüğünde yere attığım çantamı ve kitaplarımı aldım.
Kapıyı açarken "Günaydın sürtük" dedim sırıtan bir yüz ifadesiyle. "Günaydın seni hızlı fahişe" dedi.
G: Heeey! Hızlı da nerden çıktı?
A: Cameron'dan bahsediyorum seni aptal. Dün nasıldı?
G: Güzeldi, sanırım biraz ilk randevu gibi bişeydi fakat yine de bunu çok umursamadım. Keyfim gerçekten yerine geldi.
A: Cody' den ses çıkmadı mı?
G: Dün bir sürü mesaj atmış ve orospu olduğumu söylemiş.
A: Erkeklerden nefret ediyorum!
Bir kaç erkeklerden nefret ettiğimize dair konuşmalarımızdan sonra bu kızı neden sevdiğimi bir kez daha anladım. Anasınıfından sonra tanışmıştık ve şuan lise sondaydık. Hiç bir zaman küsmemiş, kavga etmemiştik.
Arabadan inip okul bahçesine geçtik. Ana ile vedalaştıktan sonra dolabıma doğru yürüdüm. Kitaplarımı yerleştirip dersim olan kitabı çıkardım. Arkamı döndüğümde bana bakan Cody beklemiyordum.
"Bir kaç dakika konuşabilir miyiz?"
Evet. Sanırım herşeyle yüzleşme vakti..
xx merhabaa! Ne kadar uzun oldu bilmiyorum. Kurgum kafamda oturmaya başladı. İlerisi için bi plan yok aklıma geldiği gibi yaziyorum hatalar varsa kusura bakmayin telefondan yaziyorum ayrica.. Olmayan okuyucularim sizi seviyorum ve yorumlarinizi votelerinizi bekliyorum. xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First 5 Seconds //
Fanfic"O" tam anlamıyla çarpıcı, müthiş, serseme çeviren, hayret verici, çekici, nefis.