0.2

9 0 0
                                    

İlk 5 saniye.. Onu gördüm arkamı döndüm ve ters yöne yürümeye başladım. İlk 5 saniye felsefemi Cody ve Anabella'dan başkası bilmez. Bir de şimdi siz öğreniyorsunuz. İlk 5 saniyede görgüğüm bir insana hissettiğim şeyler çok önemli. Şuan hissettiğim acıydı. Tarif edilemez bir acıydı hem de.

Düşüncelere dalmış dolabıma doğru yürürken bir bedene çarptığımı hissettim.

G:A-şey pa-pardon ben görmedim seni.

C: Hey hey sakin ol sorun değil.

Karşımda Cameron'u görünce şaşırmadım değil. Anaokulunda aşık olduğumu hatırlayınca bir utanç dalgası sardı beni.

G: Sakinim tekrar özür dilerim

C: Başına gelenleri duydum üzüldüm

G: Ahh hiç hatırlatma hangi kafayla okula geldim bunu bile bilmiyorum

C: Gigi sen bunu hakeden biri değilsin. Üzülme bu kadar seni kaçırmak isterim? Ne dersin?

G: Ne dersi mi ekicez? Nasıl?

C: Sadece evet mi bunu söyle bu bakışlardan kurtulmak istemez misin? Sana pizza ısmarlayabilirim.

G: Pizza varsa kesinlikle geliyorum.

Kitaplarımı dolabıma yerleştirmemi bekleyen Cameron'a dönüp gülümsedim. Bir kaç üzgün günün sonunda bu gerçekten çok iyi hissettirmişti.

Çantamı omzuma atıp Cameron'a döndüm ve bana uzattığı elini gördüm. Neden yaptım bilmiyorum belki de sadece benim çektiğim acıyı hissetmesi için karşımda bizi izleyen Cody'ye bakarak uzattığı elini tutup yüzüme inandırıcı olmasını umduğum gülümsememi yerleştirdim.

Okuldan çıktıktan sonra elini tutmayı bıraktım ve ona döndüm.

G: Çok teşekkür ederim. Yani bu çok iyi geldi.

C: Hangisi? Seni okuldan kaçırmam mı? Yoksa Cody'yi kıskandırman mı?

G: Şey ben öyle demek istemedim yani..

C: Sakin ol Gigi, bunun için sana yardım etmeyi öneriyorum ne dersin? Senin çektiğinden daha fazla acı çektirebiliriz ona birlikte kabul edersen tabii.

G: Bunu neden yapacakmışsın ki?

Şaşkınlık içeresinde bana sorduğu sorunun etkisinden çıkmaya çalışıyordum. Yani bir insan neden bunu yapmayı kabul etsin ki?

C: Çünkü senin üzgün olmana dayanamıyorum. O herifle olmana da dayanamıyordum. Çünkü senden çok hoşlanıyorum Gigi.

xx merhabaa! 1 gün aralıkla yeni bölüm ha? Cameron kim tahmin etmişsinizdir Cameron hani Dallas olan :d tamam yine idare eder bi bölümdü ama kurgu kafamda oturmak üzere.. Olmayan okuyucularim sizi seviyorum vee yorumlarinizi bekliyorum! xx

First 5 Seconds //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin