2.

10 3 0
                                    

Délután 19:05

Shopieval,lóvával és Zafirral egyett kilóvagoltunk és most értünk vissza a lovardába az istállóhóz.

-Ez nagyon jó volt,Csillag imádta és én is!mondta Shopie nagy örömmel.

Csillag Shopie lóva egy lipicai gyönyörű fehér ló.Mondtam Shopie teljesen az ellentétem.

-Igen,szerintem is nagyon jó volt!mondtam Shopienak lefáradt hangon.

Mikor vittem be Zafirt az istállóba egy ismerős hangot és egy ismerős bemutatkozott hallotam.Jack volt az,az új focis fiú a suliba.
Megprobáltam elkerülni de nem igen jött össze,mert messziről észre vett.

-Szia Hercegnő!-jött oda hozzám az arany barna szemeivel Jack.

-Szia Jack,megkérlek ne szólits igy és menj el,nincs időm veled cseverészni!hogy utálom ezt a s*ggfejt.

-Addig nem hagylak békén mig el nem mondod a neved!-mondta Jack kérkedve.

-Tényleg nincs időm ilyenekre!avval becsugtam Zafir boxját és elmentem lerakni a nyergét.

A szertárba voltam pakoltam Zafir dolgait el és készültem haza.

-Szia Emma!-köszönt Olivia.

Olivia a lovarda egyik tulajdonosa egy szőke hajú kék szemű kedves lány,ő szokta tartani az edzéseinket is.

-Szia Olivia,mi a helyzet?

-Semmi,kell egy új szekrényt rendeljek az új srácnak.-mondta Olivia egy tollal és egy lappal a kezébe gondolkodva.

-ÚJ SRÁC?!-evvel a lendülettel elejtettem a kezemből az összes létező dolgot amit fogtam.

-Igen,miért vagy igy meglepődve?kérdezte Olivia nevetve.

-A srác a sulimba jár és egy hihetetlen s*eggfej!mondtam meglepődve Oliviának.

-Rendes srác,sokat fog dobni a lovardánk hirnevén,nagyon jó lovas!

-Hát hála az urnak.-jelentettem ki aztán összekaptam a dolgokat amiket elejtettem és elindultam megkeresni Shopiet,hogy menjünk végre haza.

-Na végre megvagy,olyat mesélek el se fogod hinni!

-Hallgatlak!

-Tudod van az az új srác a suliba mister tökély Jack vágod,na az mi meglepő modon LOVAGOL is és ide fog járni!

-TÉNYLEG?Honnan tudod?

-Az elöbb mesélte Olivia.Istenem utálom már most mi lesz késöbb?

(Na igen tényleg soha nem gondoltam volna...)

viszonzatlan szerencseWhere stories live. Discover now