4.

7 2 0
                                    

Délután 17:32
___________________

Már 4 órája edzek egyedül és Jack még nincs itt,annyira nem is bánom de Olivia egyre idegedebb rá.

-Véletlen nincsen meg Jack telefonszáma Em?-kiáltott ide Olivia.

-NEKEM?!Jack telefonszáma?!Dehogy van meg csak foglalná a helyet!

-Jolvan na nem kell felfalni!

-Jajj nem csak a hátam közepére se kivá...

-Sziasztok elnézést a késésért!-megjött Jack két nagy táskával az oldalán.

-Szia Jack,elmagyaráznád,hogy mi tartott 4 óráig?-vonta kérdőre Olivia.

-Hát anyukámnak kellet segitsek és nem figyeltem az időt,töbször nem fordul elő!-jelentette ki aztán rámkacsintott.

Odaállt mellém a lovával ami egy gyönyörű arab telivér volt.

-hogy hivják?-kérdeztem Jacket.

-Ámor.-mondta Jack és mosolygott.

-Na jólvan gyerekek kezdjünk neki az edzésnek.

Este 11:10
____________________

Be kell valjam nem is volt olyan rossz az edzés,Jack végig a nevemen szólitott és kedves volt.
Éppen Zafirt csutakoltam mikor megszólitott valaki,Jack volt az ki más lehetne.

-Hey kiscsillag,nagyon fáradt vagy?

-Szia Jack,elöszőr is ne szólits kiscsillagnak másodszor meg miért kérded?

-Gondoltam kilovagolhatnánk egyett.

-Mi?Ketten?-kacagtam.

-Aha,nincs kedvem hazamenni és Ámor imádja a késői sétákat.

Elöszőr rossz ötletnek tünt de ette fene belementem,Zafir is imádja az esti sétákat.Felnyergeltem és ki is mentünk a lóvakkal.

Éjjel 00:00
___________________

Teljesen megfeledkeztem Shopieról,annyira jól éreztem magam Jackkel.Ami még nekem is fura hisz nem kedvelem a srácot.

-Valami baj van?-kérdezte Jack.

-Áh Shopie hivott 5x és ideje lenne visszamenünk.

Helyeselt Jack aztán visszalovagoltunk a lovardába ahol Shopie nagyon idegesen várt...

viszonzatlan szerencseDonde viven las historias. Descúbrelo ahora