3.

15 2 0
                                    

REGGEL 7:00
___________________

Már végeztem az aznapi edzéssel és Olivia egy gyülést hivott össze.

-Jóreggelt mindenkinek!Első sorban azért hivtam össze a gyülést,hogy bemutassam a csapat új tagját Jacket.

-Sziasztok Jack vagyok!

Simán megforgattam a szemeim és vártam,hogy Olivia folytassa a többi "gonddal".

-A másik dolog amiért itt vagyunk az a 2 hét múlva levő verseny.Sajnos későre tudtuk meg az információkat ezért a válogató 2 nap múlva lesz,ha gondoljátok és szeretnétek sokat edzeni és bejutni a versenyre kiveszlek 2 napra a suliból titeket.Aki ezt szeretné az maradjon le a többiektől de a többiek mehetnek.

Én Shopia és Jack madadtunk a terembe.A 3 legjobb lovas a lovardába vagyis hát Jackről csak hallotam,hogy jó lovas.

-Na gyerekek van 2 napotok felkészülni én irok nektek igazolást,viszont helyette együtt kell edzenetek,hogy ne keljen külön figyeljelek titeket!

Na szuper akkor én majd Shopieval leszek egy csapatba és Jackkel nem kell foglalkozzak.

-Viszont Shopienak és Csillagnak külön figyelem kell szóval Jack és te Em ti ketten együtt fogtok edzeni.

-TESSÉK?ÉN JACKEL?-hörmedtem Oliviára.

-Igen,vagy inkább kihagynád a versenyt?

Ellég fontos lenne nekem ez a verseny szóval nyilván nem mondtam nem-et.
Most avval a s*ggfejjel kell töltsem 2 napomat.

Ezután elindultam haza,hogy beszéljek a szüleimmel erről.

______________________

Dél 12:00

Éppen sütöttem a palacsintát,mikor Shopie berontott az ajtónkon.

-Szia HERCEGNŐ!-viccelödőtt Shopie ahogy odajött hozzám a pulthoz és megölelt.

-haha marha vicces,hogy fogom túlélni ezt a két napot?

-Nem tudom Em de élvezni fogom,kicsit én is meglepödtem,mert igazából Csillagal semmi féle különgyakorlatunk nincs.-kacagott.

-Ezek szerint Olivia csak szivatni akart,kellet én neki hisztizzek az új srácról.

-Na hadjad de együnk már,mert marha éhes vagyok es nagyon hosszú napunk lesz.

Igen tényleg nagyon hosszú napunk lesz,Jackel kell legyek aki már csak a jelenlétével irritál.

Shopieval leültünk ettünk aztán összepakoltam es indultunk vissza a lovardába.Irtam egy cetlit anyáéknak,hogy este 10ig bisztos nem érek haza.

(Ha nem emlitettem volna Em az a becenevem a legtöbb ember igy szólit)

viszonzatlan szerencseWhere stories live. Discover now