Evt dünyanın en kafa karıştırıcı açıklamasına hoşgeldiniz fln fln
Nese başlıkta görüldüğü gibi anime one-shot ve trash olucak.Etiketleri okumayan şahıslar için hangi animeleri izlediğimi ve yazabileceğimi belirteyim.
>My hero academia(bölümlerini çıktığı kadar tamamını izledim)
>Hunter×Hunter(Yarıda biryerdeyim.Kısa bir süre ara verdim)
>Haikyuu(Hem animeyi bitirdim hemde mangayı)
>Your lie in April(Bu çok sayılır mı bilmiyorum ama denerim herhalde)
>Kuroko no Basket(Şu sıralar ikinci sezonu izliyorem)
>Demon Slayer(Yalnızca ilk sezon var sanki bu yüzden mangadan devam etmeyi düşünüyorum)
>Naruto(Lânet olası bu şeyi de yarım bıraktım.Anime kıtlığına girdiğimde devam edeceğim)
>Boruto:Naruto Next Generations(Kaybettiğim o iki ayı geri istemiyor değilim ve neden Naruto'dan önce izlediğimi sorgulamayın)
>Free!(İkinci sezonu bulamıyoruğm)
>Attack on Titan(Bu nalet olası şeyi 3. sezonda bıraktım,devam etme isteğim yok)
>The Promised Neverland(İkinci sezonun yarısındayım,müsait olunca devam edeceğim)
>Saiki K(Bunu izledim sayılmaz bile 7. bölüme kadar geldim.Ama sonra devam edeceğim bu yüzden bu beklemede fln fln)
Bu kadar herhalde.
Yane şimdi ship şeysi yazmayı düşünüyorum ama en berbat olduğum şey.Yinede denerim.
Genel olarak istek üzerinden yapmayı düşünüyorum bu yüzden istediğiniz shipi söyleyebilirsiniz bu animeler arasından.Genellikle ana karakterle olan shiplerin çoğunu shiplerim.Çoğunlukla da ship ayrımı yapmam ama bazı ayrıcalıklar var.
Ship şeysilerini şarkı üzerine yapmayı düşünüyorum.Yani ship şeyi isteğinizde içinde hikaye olan bir şarkı da yazabilirsiniz.
Angst yazmada müq olduğumu düşünüyorum ama hiç denemedim.
Nese snrm bu kadar.
Ha bide,bazen okuyucu da eklemeyi düşünüyorum hatta belki bazı hikayelere 1 yada 2 kişiyi ekleyebilirim ama karakterlerle ship yapmam.Bu ikisi içinde geçerli
İstek için iki tanecik kural var,onlar da basit ztn
>>Berbat yazarsam üzerime gelmeyin ;-;
>>Kendı isteğinizinkini falanda okuyup oy verin bi zahmet.
Bu ka snrm
Sorular?↪