Lili..တို့ company မှာရှယ်ယာဝင်ဖို့ဆိုတာမဖြစ်နိုင်ဘူးလေ...
ပြီးတော့.......nini ဘဝကိုလဲကြည့်...လူကြီးတွေ ရဲ့ ရန်ညိုးနဲ့မဖြစ်နိုင်ဘာဘူး.lili ရယ်😔အေးနော်ကိုယ်တို့ဘဝကလည်း.
ပြီးတော့..lili ကိုသာ.nini နဲ့ ရည်းစားထားတာသိသွားရင်..ဘယ်လို့လုပ်မလဲ...
Lili ဒုက္ခ ရောက်မှာ nini မကြည့်ရက်ဘူး..Nini ရယ်....ကိုယ့်ကိုအဲ့လောက်တောင်မှချစ်ရလား..
ဘာမှမဖြစ်ဘူး...ကိုယ်အကုန်စီစဉ်ပေးမယ်နော်...အော်.....ဒါနဲ့...သိလား..နေက်တစ်ပတ် omma bday.
ဟုတ်လား.... ဒါဆို ယောခမ ကြီးအတွက် bday လက်ဆောင်ပေးရမှာပေါ့...
Lili နော်...ဘာ.ယောခမ ကြီးလဲ...သူများomma ကို..ဟွန့်...
Time skip....
5 am
Ring.....
Hello.....
Jisoo ရေ..နိုးပြီလား
Jennie.... ဟာ.နင်ကလည်း မနက် အစောကြီး
ဟဲ့..ဒီနေ့ငါ့.အမေ bday လေ...နင်မေ့သွားပြီလား..
အော်.....အေး....sry..ငါ့မေ့သွားလို့...
မြန်မြန် လာ...ငါ omma ကို supriseလုပ်မလို့..လာကူပေးဉီး..
ဟဲ့..နင်လူလိုသေးလား....
လိုလို့ခေါ်တာပေါ့ဟယ်... နင်ကလည်း
အေးပါ.. ဒါဆို. ငါ.....rosèကိုခေါ်လာလို့ရမလား...
အေးအေး.. နင်ပါသာတင်ခေါ်လာချင်တဲ့လူခေါ်လာခဲ့လေ...နောက်မကျစေနဲ့နော်..
Oooo...kkk........
7a.m,
Jennie's mum...."တစ်အိမ်လုံးလဲမှောင်နေတာပဲ.
မိုးလင်းနေပြီဟာကို...
ဘယ်သူလိုက်ကာ.ပိတ်ထားတာလဲ...အော်.....Happy birthday to u.🥳
Happy birthday to u..🥳
Happy birthday my omma 🥳🥳
Happy birthday to u.🥳🥳🎉🎊Yayy............
Jennie ဒါဘာတွေလဲ.သမီး ရယ်....
Suprise လေ omma ကြိုက်လားဟင်....
သမီးရယ်ကြိုက်တာပေါ့...ဒါပေမယ်..သမီးတာမျိုးလုပ်တော့ပိုက်ဆံ ပဲကုန်တာပေါ့...omma ကဒီတိုင်းအသက်ပဲကြီးသွားတာလေကွယ်....
အာ...omma ကလည်း...အခုသမီးပိုက်ဆံကောင်းကောင်းရှာနိုင်ပြီပဲကို...
ဟုတ်တယ် အန်တီ...သူကအခုဆိုသူဌေးပြန်ဖြစ်နေပြီလေ.....
သူဌေး...ဟုတ်လား.....omma ကိုပြောပြပါဉီး..သမီးကဘာအလုပ်တွေလုပ်နေတာလဲ..omma ကိုမပြောပဲနဲ့
Omma အဲ့ဒါကလေ......ဒီလို...
ဒီလို အန်တီ...သူအရင်ကလုပ်နေတဲ့cafè ဆိုင်က.သူဌေးက သူ့ကိုအလုပ်အရမ့ကြိုးစားလို့ဆိုပြီး.ဆိုင်ကိုအပ်လိုက်တာ...အဲ့လို...
ဘာ.ဘယ်လို. သမီးက cafèမှာလုပ်နေတယ်ပေါ့...ဟုတ်လား..
ဟုတ်. ဟုတ်တယ် omma..
သမီးကိုအလုပ်မလုပ်နဲ့လို့မပြောနဲ့တော့နော်...ဟုတ်ပါပြီ...ဒါနဲ့..omma သမီးရဲ့ကျေးဇူးရှင် နဲ့တွေ့ချင်တယ်.
ကျေးဇူး တင်စကားလေပြောချင်လိုပါကွယ်အမ်း....မရဘူး......(jennie ရုတ်တရက်ကြီး ထအော်လေသည်)
# readerတို့ကြိုက်မယ်လို့ မျှော်လင့်ပါတယ် 😁😁
Vote ပေးဖို့မမေ့နဲ့နော်... 😗
ESTÁS LEYENDO
Enemy to lovers
Romanceငယ်ငယ် ကတည်းက အမြဲတမ်း ရန်ဖြစ်နေတဲ့ အတန်းဖော်ကနေ ကိုယ့်ရဲ့ပြိုင်ဖက်ကို နှစ်နှစ်ကာကာ ချစ်မိသွား တဲ့ ကောင်မလေး ငါမင်းကိုမုန်းတာထက် ပိုချစ်တယ်.ငါ့အသက်ပေးရလောက်အောင်ပေါ့...... 🔞🔞