Part14

1.1K 72 1
                                    

ဟမ်....ဘာလို့မရတာလဲ...သမီးရယ်

မဟုတ်ဘူးomma သူ.ကအခု.......က..New York မှာ အလုပ်လုပ်နေတယ်......အဲ့ဒါကြောင့်...
သူကိုတွေ့လို့မရဘူးomma...

အော်...ဟုတ်တယ် အန်တီ......

(Jennie cafèဆိုင်မှာ သူဌေးဘာလို့ဖြစ်သွားလဲဆိုတော့...)

2 days ago....

#  nini အဆင်သင့်ဖြစ်ပြီလား....

ဘာကိုလည်းlili ....

ရှယ်ယာ ဝင်ဖို့ စာချုပ် ချုပ်ရမယ်လေ.....

Nini ကြောက်တယ်.... nini ကအခုထိစီးပွားရေးအကြောင်းနားမလည်သေးဘူး....ပြီးတော့.အတွေ့အကြုံတွေ လည်းမရှိဘူး...
အဆင်သင့်မဖြစ်သေးဘူးlili.....😔

ဒါဆိုဒီလိုလုပ်လိုက်...ဒီ cafè ဆိုင်ကိုအရင်.စမ်းကြည့်လိုက်....

ဟင့်အင်း... lili ပေးတာများနေပြီး...မရဘူး...

မရဘူး...ယူရမယ်..ကိုယ်ချစ်လို့ပေးတဲ့ဟာကို.

ချစ်တာ​တေ့ာဟုတ်တယ်လေ..nini ကြောင့်.lili စီးပွား ကျသွားရင်ဘယ်လိုလုပ်မလဲ...

ကိုယ်သင်ပေးမှာပေါ့.. nini ရယ်...ကိုယ်တစ်ယောက်လုံးရှိတယ်...ဘာမှမကြောက်နဲ့..
Nini....က အခုမှကလေးပဲရှိသေးတာပဲ...( jennie ခေါင်းလေးကိုပွတ်လေိုက်တယ်)

Lili နော်...🙄 သူများကို ဘာကလေးလဲ....😒

ဟုတ် ပါပြီ.....နှုတ်ခမ်းလေး က..ဘာလဲ...ကိုယ့်ကို ဆွဲဆောင်နေတာလား..🤔

ဟုတ်ပါဘူး....စိတ်ဆိုးနေတာလေ....ဟွန့် .#

အဲ့ဒီနေ့ကစပြီးတော့....jennie ကlisa ရဲ့ပိုင်ဆိုင်မှုတွေကိုတဖြည်းဖြည်း..ရအောင်ယူဖို့.အကြံရခဲ့တယ်...

Jennie's pov.....

Lisa... ဒီနေ့ကစပြီး.နင်ကြိုက်တဲ့ အရာတွေ..နင့်ပိုင်ဆိုင်မှု.တွေကို တစ်ခုပြီးတစ်ခု..ရအောင်ယူပြမယ်..

ဒီလိုနဲ့ jennie cafèကိုအုပ်ချုပ်ခဲ့တယ်..
သူ့ကြောင့်ရောင်းအားလည်း.တက်လာခဲ့တယ်..
Jennie ရဲ့ ကြိုးစားအားထုတ် မှုကြောင့်..cafè ဆိုင်လေးကနေ အကြီးကြီးဖြစ်လာတယ်....ဆိုင်ခဲ့တွေလည်း.အများကြီးဖွင့်နိုင်ခဲ့တယ်...

Jennie ရဲ့အောင်မြင်မှုကိုဘေးကနေlisa က ဘာမှမသိပဲ jennie ရဲ့လှည့်စားမှုအောက်မှာ ဂုဏ် ယူဝင့်ကြွားကာပီတိဖြာနေတယ် ....(..😔...)










Enemy to loversWhere stories live. Discover now