ဒီလိုနဲ့ jennie က lisa ရဲ့ ပိုင်ဆိုင်မှုတွေကို တစ်ဖြည်းဖြည်း ချင်းစီရယူခဲ့တယ်...
Ring....ring......
Hello.....ဘယ်သူလဲ.....
Good morning...Nini..
Lisa.....ဘာလဲ...အစောကြီး ပဲ...
မစောတော့ဘူးလေ...အိပ်ပုတ်လေး ထတော့....shopping.ထွက်မယ်.....
ဘာလို့လဲ....ဟင်အင့်.. မသွားဘူး.....အိပ်ဉီးမယ်..
မနက်ဖြန် nini bday လေ....ဘာလဲbday.လက်ဆောင်မလိုချင်ဘူးလား..
ဟုတ်ဘူးလေ.....shopping ထွက်ပြီးဘာလုပ်မလို့လဲလို့....
Nini ကြိုက်တာဝယ်ပေးမှာပေါ့..လို့..
Nini မှ အဲ့တာနေတွေမလိုချင်တာ....
အဲ့တာမလို့ချင်ရင်.ဘာလိုချင်လဲ..ပြောလေ....niniအတွက်ဆို..ကမ္ဘာ ကြီးတောင်ဝယ်ပေးလို့ရတယ်....😎
မပြောဘူး ....nini ဘာကြိုက်လဲ မသိဘူးလား...မသိဘူးလို့မပြောနဲ့နော်.....တကယ်....စိတ်ဆိုးလိုက်မှာ..
ဟာ.....nini....oh. wait..
(ပြောရင်းဖုန်းချသွားပါလေရော)Lisa's pov
Hr...jennie ရဲ...မင်းကြိုက်တာ...ကိုငါကဘယ်လိုသိမှာလဲ.....ငါတို့ရည်းစာဖြစ်တာဘယ်လောက်မှမရှိသေးတဲ့ဟာကို.......
အေး...ဟုတ်ပြီ..jisoo.ကိုမေးရမယ်..Ring...ring...
Rosè....ရေ..နင်မှာ jisoo ph no. ရှိလား...
ရှိရင်ပေးပါဟယ်...နင်ကဘာလုပ်မို့လဲ
မေးစရာလေး ရှိလို့....😅
Omm
Tmr mornee.
Jennie ရဲ့အိမ်ရှေ့တည့်တည့်မှာ..jennei.ရဲ့အကြိုက်ဆုံးကားလေးကို..surprise အနေနဲ့ ရပ်ထားပေးခဲ့တယ်...စာတစ်ဆောင်လည်းပါတာပေါ့...
(Jennie မွေးနေ့မှာပျော်ရွှင်ပါစေ..ဒီလိုနေ့မျိုးမှာ.မင်းနားကိုယ်မရှိပေမယ့်....ကိုယ့်ရဲ့စိတ်တွေကမင်းနားမှာပဲ...အမြဲ.မင်းကိုစောင့်ရှောက်ပေးနေပါတယ်..
ပြီးတော့..ကိုယ့်ရဲ့လက်ဆောင်လေးလည်းကြိုက်မယ်လို့မျော်လင့်ပါတယ်........
မင်းရဲ့......lili..❤❤)Jennie ရဲ့bday party ကို lisa ကလွဲရင်ကျောင်းက သူငယ်ချင်း တွေအားလုံး....ကျင်းပခဲ့တယ်...
အဲ့ဒီ့ချိန်မှာပဲ......lisa ရဲ့ ပြိုင်ဘက်တစ်ဉီးပေါလာခဲ့တယ်...
သူ့နာမည်က luois တဲ့..jennie ရဲ့..သူငယ်ချင်း ဟောင်းကြီးပေါ့....
ဒါပေမယ့်.luois က jennie ကို တစ်ဖက်ချစ်လာခဲ့တဲ့....ဘယ်တော့မှစည်းမကျော်ခဲ့တဲ့ jus fri လေးပေါ့...Excuse me နည်းနည်း လေက်ဖယ်ပေးပါ..
Jen...jen.nie....
Ohh....lui......နင်.....luoi. မလား......
VOUS LISEZ
Enemy to lovers
Roman d'amourငယ်ငယ် ကတည်းက အမြဲတမ်း ရန်ဖြစ်နေတဲ့ အတန်းဖော်ကနေ ကိုယ့်ရဲ့ပြိုင်ဖက်ကို နှစ်နှစ်ကာကာ ချစ်မိသွား တဲ့ ကောင်မလေး ငါမင်းကိုမုန်းတာထက် ပိုချစ်တယ်.ငါ့အသက်ပေးရလောက်အောင်ပေါ့...... 🔞🔞