Já ji miluju!

300 20 1
                                    

*prásk* uslyšela jsi ránu. Trhla jsi sebou. Opatrně jsi se šla podívat do obýváku. Auu řekla jsi si v mysli. Píchla jsi si do nohy střep. Radši jsi odběhla zpátky do pokoje, protože ti došlo, že se rodiče zlobí. Oblékla jsi se, vzala jsi si klíčky od auta a utekla jsi. Jela jsi k Dreamovi, protože to byl tvůj nejlepší kamarád. Po 7 minutách cesty jsi dojela a zazvonila jsi. Přišel ti otevřít Nick.
Nick: Ahoj T/J co tu děláš?<3
T/J: Ahoj Nicku je doma Dream ?
Nick: Jojo je.
Dream tě uviděl z okna, s radostí vyběhl k dveřím a obejmul tě.
Dream: Ahoj T/J, co ty tu?<3
T/J : Ahuj, mohu tu chvilku zůstat? Rodiče asi zase řádí a já se bojím, že mi zase něco udělají...
Dream: Určitě, hlavně ať se ti nic nestane
Nick: a kde bude T/J spát? Gauč je tvrdý a nemá kde jinde spát.
Dream: Klidně může spát semnou v posteli, mám ji dostatečně velkou pro dva pokud ti to T/J nevadí.
T/J: Nevadí,hlavně ať mám kde spát.
Dream se usmál a všichni jste vešli dovnitř. Když jsi vešla uviděla jsi obrovský nepořádek,takže jsi si odložila k Dreamovi do pokoje věci a šla jsi uklízet. Rozhodla jsi se uvařit oběd. K obědu jsi udělala špagety.
T/J: Oběd!
Karl, Nick a Dream seběhli ze schodů ke stolu.
Karl:Tady to voní
Nick: Nevěděl jsem že umíš vařit T/J.
T/J: Dost keců a jde se jíst.
Po jídle jste všichni odešli do pokojů.
Začalo se chýlit k večer a Karl objednal jídlo. S Dreamem jste hráli minecraft a smáli jste se u toho. Večer Karl vyzvedl jídlo. Nick za ním přišel a začali se bavit.
Nick : Máš ty kapky na spaní?
Karl: Mám,ale moc se mi do toho nechce.
Nick:Mně taky ne,ale musíme to udělat,takže to tam nakapej ať to máme co nejrychleji za sebou.
Karl tam nakapal kapky a zavolali T/J a Dreama ke stolu.
Dream:Mhmm pizza.
T/J: Konečně se pořádně najím, mně doma skoro nic nedávají...
Dream: Chudinko, tak se hlavně pořádně najez.
Začali jste s Dreamem jíst a ani jste si nevšimli, že Nick a Karl nejí. Po chvíli vám začalo být divně a usnula jste.
Nick vás zkontroloval a pak zavolal Gogymu.
Svázali vás k židlím a zalepili vám ústa. Dreama odnesli do jiné místnosti. Pomalu jsi se probrala a zjistila jsi že jsi svázaná. Viděla jsi jak kolem tebe stojí Karl a George. U Dreama stál Nick. Když se Dream probudil uslyšel tě a snažil se řvát. Nick mu dal pěstí.
George: T/J co tu děláš, máma a táta tě hledají.
Karl ti odlepil pásku z pusy.
T/J: Já se domu nevrátím, nehodlám aby mě zase mlátila.
George: Rodiče už si pro tebe jdou takže se uklidni a neřvi tu.
Nick k vám přišel a pak už jen sledoval jak si pro tebe přijeli rodiče. Řvala jsi a volala jsi Dreama. Rodiče tě naložili do auta. Dream se mezitím dostal z provazů. Mezitím tě rodiče odvezli.
Dream: Kde je T/J?!
Nick:Nikde,odjela.
Dream Karla a Nicka vyhodil a vydal se tě hledat k tvým rodičům domů.
Mezitím doma:
Máma: Ty malej spratku, tak ty budeš utíkat.
Táta: Ještě že máme George, bez něj by jsi tu asi nebyla.
George se usmíval ale když se ti podíval do očí, změnil se mu výraz.
Máma a Táta: Myslíme, že je čas tě nějak potrestat, takže si vyhrň rukávy a Georgi dones nůž.
Gogymu se začaly třepat ruce, avšak nůž donesl. Táta ti dal párkrát pěstí a pak tě pořezali. Brečela jsi ale nebyl tu nikdo kdo by ti pomohl. Rodiče pak donesli obvazy aby jsi nevykrvácela.
Dream už byl před domem. Vykopl dveře. Rodiče ti dali nůž ke krku.
Rodiče: Jestli uděláš ještě jeden krok, podřežeme ji,takže vypadni. George vzal Dreama a žďuchl ho před dveře.
Dream: Jak jsi jí to mohl udělat? Vlastní sestře! Nechat ji takhle ublížit, to ti na ní vůbec nezáleží?
George: Vím že jsem udělal chybu, chtěl jsem být jen dobrý pro rodiče. Odpusť mi. Prosím.
Dream: Jsi blázen?! To nejde.
George: Stejně ji nezachráníš, nejde to! Smiř se s tím!
Dream: To nejde, já ji miluju!
George se zarazil. Nevěděl co má říct. Srdce mu bušilo a cítil se zle. Chtěl jen rodičům ukázat, že je dobrý syn,ale nikdy by ho nenapadlo,že tím tolik ublíží vlastní sestře.
George: Dobře, mám plán. Tentokrát mi věř.
Byla jsi svázána v pokoji a trpěla jsi. Měla jsi hlad, žízeň a pomalu jsi umírala. Byla už noc a rodiče spali. V tu chvíli přišel George...
George: Hele T/J moc mě mrzí co jsem udělal, chci to napravit.*strhl ti pásku z pusy* v tomto mi věř.
George otevřel okno a vyhodil tě. Dole už čekal Dream a chytil tě. George pak rychle seběhl dolů a nasedli jste do auta . Obejmula jsi Dreama a dala jsi mu pusu na tvář. Netušila jsi,že k tobě něco cítí. George trošku žárlil, přestože je to tvůj bratr. Rychle jste odjeli a Dream dovolil Gogymu bydlet s vámi.Dream se chtěl podívat na tvoje rány, ale ty jsi mu to nechtěla dovolit. Nakonec si mu to dovolila. Dream tě chtěl vzít do nemocnice, ale ty jsi tam nechtěla. Pak George namítnul
George: Určitě by si tam T/J nechali a zítra by ji tam 100% hledali rodiče. Kdo ví jak by to dopadlo.
T/J: George má pravdu . Doma to nějak zvládneme.
Dream po chvíli přemlouvání pokývl a odnesl tě do postele. Uvařil ti čaj a čínskou polévku. Chvíli jsi se koukala s Dreamem na film,ale pak jsi usnula. Dream vyšel z pokoje.
George: Už jsi ji to řekl?
Dream: Co?
George: Co asi.
Dream: Ahaa, ještě ne, ale mám to v plánu.
Dream si k tobě přilehl, obejmul tě, a pak usnul.
Ráno George objednal ke snídani palačinky. S Dreamem jste se probudili a on tě odnesl dolů
ke stolu, protože ti moc nešlo chodit. George se usmál a když kurýr dovezl palačinky George ho pustil dál. Nevšiml si však, že v převleku je jeho táta s mámou.

𝐷𝑟𝑒𝑎𝑚&𝑇/𝐽Kde žijí příběhy. Začni objevovat