T/J: Cože?
Dokror: Slečno kam to jde-
Vyběhla jsi pryč a okamžitě jsi jela na policejní stanici, mezitím jsi se snažila zavolat Gogymu, ale ten telefon nebral, protože hrál s Tommym minecraft.Na policii:
T/J: Dobrý den, jmenuji se T/J a chtěla bych se zeptat, dokror mi řekl, že jste tu přivezli Claye, je to pravda ?
Policie: To sice ano, ale-
T/J: Potřebuji s ním mluvit, okamžitě.
Policie: Nevím kdo jste,či v jakém příbuzenském vztahu k němu jste, ale nemůžeme k němu pouštět cizí lidi celkově nikoho pokud nejste pesrsonál.
T/J: Uhh, prosím.
Policie: Ne, ale pokud budete mít ještě nějakou námitku, zavolám ochranku.
T/J: Idiot jeden, volal by ochranku, ale hlavně že je policista.Odjela jsi autem a měla jsi namířeno domů, doma jsi vyběhla schody rovnou do Georgova pokoje a začala jsi na něj nervózně řvát.
T/J: Volala jsem ti asi tisíckrát, proč mi to sakra nebereš?
George: Promiň? Ale nemám čas jen na tebe.
T/J: Tak zaprvé, Dream se probudil a za druhé odvezla ho policie, byla jsem na stanici a nechtěli mě za ním pustit, potřebuju aby jsi mi ho pomohl dostat z vězení.
George: Děláš si prdel? Když ho dostaneme bude mít snad ještě větší průser plus my se do toho průseru namočíme taky. Stejně zatím nic nevíme a třeba se z toho vymotá.
T/J: A jak asi? Prober se on jde do vězení, ani není soud, nikdo nic neví, pochop že to nedává smysl, něco za tím je.
George: Třeba soud bude, strašně zmatkuješ.
T/J: Jáho miluju a nechci ho ztratit a jestli tobě je to jedno, tak já jdu sama.
Tommy( z počítače): Možná bych vám mohl pomoct. Gogy dej mi T/J.
George:T/J, dej si to na hlavu Tommy ti chce něco říct.
T/J: Co je Tommy, spěchám.
Tommy: T/J, pomůžu ti, sejdeme se za 10 minut na Maple street?
T/J: Budu tam.
George: Co se děje T/J kam jdeš.
T/J: Zachránit Dreama idiote.
George: uhGeorge:T/J čekej, já jdu taky.
T/J: Vážně?
George: Jo a promiň za to jak jsem se choval.
T/J: Hlavně pojď zachvilku máme být na Maple street.Vyjeli jste, Tommy už čekal, ale nečekal sám, byl tam i Wilbur.
T/J: Ahoj kluci, sedejte.
Tommy: Snad nevadí, že jsem vzal Wilbura, myslím že by nám mohl hodně pomoct.
Wilbur: Slyšel jsem vše co T/J říkala a měla pravdu, není na tom něco v pořádku. Existuje něco jako Underground jail, není to moc známé, protože to není legální, testují tam na lidech a deptají je.
T/J: Ale, proč mi policie lhala?
Wilbur: Naší policii se nedá věřit, takže bych se vsadil o dolar že s něma spolupracují.
George: T/J, táta s mámou, co když tam pracují, mám takový pocit že se o něčem takovém zmiňovali.
T/J: Kurva.
Tommy: Vaše rodiče snad zvládneme?
George: Tím bych si nebyl jistej Tommy, hlavně když nás někdo chytí a rodiče tam budou-
T/J: Tak je po nás.
Wilbur: Technicky bych od táty mohl získat nějaké plány toho podzemí a šachet.
Tommy: Ty se chceš protáhnout šachtou?
Wilbur : Já ne, ale T/J jo.
George: Vždyť my ji musíme pomoct.
Wilbur: Můžeme jít všichni, když bude šachta dostatečně velká, navíc si stejně nikdo nevšimne toho, že si vezmeme Dreama, prorože táta říkal, že tam mají hodně lidí v jedné místnosti.
T/J: Ale co když nás napráská někdo, kdo je s ním ve věznici?
Wilbur: Toho se neboj.Vrhla jsi udivený pohled, chvíli jste diskutovali, ale pak jste jeli k Wilburovi domů.
Wilbur : Snad je táta doma.
George: Snad.
Wt( Wilburův táta)
Wt: Čau děcka, co tu děláte.
Wilbur: Tati, potřebuju mapu podzemí té tvé práce.
Wt: hah, k čemu by ti to bylo? Se mi snad chceš s těma děckama vloupat do práce?
Všichni: Neee
Wt: Nevím, nevím, vlastně je mi to jedno, je to v mé kanceláři, třetí šuplík od spoda v páté skříni z leva.
Wilbur : Jasně, díky. Jdeme honem.
George: Máte to tu velké.
Wilbur: Jop, do tátovy kanceláře se dostaneš jen pomocí otisku prstu , nebo face id. Pak tam vedou ještě tajné dveře, ale ty jsou na kód.
Tommy: Doufám že ten kód znáš.
Wilbur: No, ehmm.
T/J: Jako vážně?
Wilbur: Mám pocit že ho znám.
ČTEŠ
𝐷𝑟𝑒𝑎𝑚&𝑇/𝐽
FanfictionJsi týraná rodiči, tvůj bratr je George, celá dsmp bydlí ve stejném městě. ( V tomto příběhu je všem 15) ______________________ T/J=tvoje jméno