Au, pomyslela jsi si. Třeštilo ti v hlavě. Bolest byla tak silná, že ti ani nešly otevřít oči. Cítila jsi, jak tě silně pálily rány na ruce. ,,Co to" pomyslela jsi si. Nešlo ti otevřít pravé oko. Bylo pořezané a ty jsi nevěděla jak to. Levým okem jsi viděla místnost kterou jsi v životě neviděla. Bylo tam vlhko a zima. ,,Pomoc" zavolala jsi. Ale nikdo nikde.
________________________________
Dream: Gogy ? Gogy jsi to ty?
Zeptal se Dream černé osoby která měla mužskou postavu. Ležela na zemi a neodpovídala. Dream opatrně přišel k postavě blíž a podíval se jí do obličeje. Byla tma a nebylo toho moc vidět, ale člověk smrděl krví.
George: Kde to jsem? T/J? Dreame?
Dream: Gogy!
Zakřičel Dream a obejmul ho.
George: Kde to jsme ? A kde je T/J?
Dream: Kdo je T/J?
George: O čem to mluvíš ? Není čas na vtipkování, někdo nás tu zavřel a ty si tady ze mě děláš srandu.
Dream: Nedělám, opravdu nevím kdo to je...
George zavrátil oči a zhluboka se nadechl
George: Teď hlavně vymysli, jak se odsud dostaneme a jak zachráníme T/J.
Ty jsi zatím byla bezmocně uvězněna v jiné místnosti, snažila jsi se křičet o pomoc, ale nikdo tě neslyšel.
Najednou jsi uslyšela zvuk odemykání. Myslela jsi si, že to je záchrana. Záchrana to bohužel nebyla, byli to tvoji rodiče.
Máma: Ahoj T/J :).
T/J: Neubližujte mi...
Máma: Neboj, nemáme to v plánu, chceme ti pomoct. Tady máš jídlo, najez se určitě máš hlad.
Věděla jsi, že je to past, protože proč by se k tobě chovala hezky když tě sem zavřela. Jenomže ti nic jiného nezbývalo. Poslušně jsi šla a po cestě jsi si všimla dveří do kterých někdo Bouchal. Byl to Dream a George kteří se je marně snažili prokopnout. Dveře byly z oceli takže to šlo těžko a hned se unavili.
Máma u tebe stála a držela něco v ruce. Byl to pepřový sprej.
Máma: Vždy jsem si chtěla vyzkoušet, jak to funguje, ještě že tě tu mám.
Máma ti ho chtěla našplíchat do očí ale místo toho to měla namířené na sebe. Na chvíli byla oslepena, takže ty jsi měla možnost utéct.
Chtěla jsi však vědět, co se skrývá za dveřmi, protože pořád byla možnost že to může být George nebo Dream. Vzala jsi mámě klíče a rychle jsi běžela do sklepa. Když jsi je spatřila, obejmout jsi je, přestože Dream nevěděl kdo jsi. Ujeli jste mámě domů. Všichni jste byli zranění,ale ty nejvíc. Doma jsi se ošetřila a ošetřila jsi i Dreama a George.
George: Děkuju T/J, ještě že tě mám.
T/J: Nemáš zač, jinak proč Dream nemluví?
Dream : Kdo jsi ?
Podivně jsi se na něj koukala a nevěděla jsi, co se děje. Nechala jsi to být. Dream na tebe celou dobu podivně koukal a marně si na tebe snažil vzpomenout. Večer jste si s Dreamem šli lehnout. Ty jsi ho obejmula a dala jsi mu pusu na tvář.
Dream: Co to děláš? Kdo vlastně jsi?
T/J: O čem to mluvíš? Nedělej si srandu.
Dream: Kdy konečně pochopíte, že nedělám.
Otočila jsi se a šla jsi spát. Zdál se ti sen o tom, že se George dal znovu na stranu rodičů. Trhala jsi sebou a probudila jsi se. Vzbudila jsi i Dreama. Začala jsi brečet.
Dream: Co se děje ?
T/J: Zdál se mi sen o tom, že se George dal zase s mými rodiči dohromady.
Dream tě obejmul a ty jdi usnula v jeho náruči. Začala jsi k Dreamovi cítit něco víc. Když k vám ráno George přišel do pokoje, uviděl vás a začervenal se. Při odchodu probudil Dreama. Šli s Dreamem dolů do kuchyně a společně udělali snídani. Nechtěli riskovat objednávání jídla po takové zkušenosti. Když jsi sešla do kuchyně ucítila jsi vůni jídla. Po jídle jste začali hrát just dance. Dokonce jsi uvěřila Dreamovi že zapomněl kdo jsi. Chtěla jsi,aby jsi vzpomenou kdo jsi. S Georgem jste se snažili vymyslet strategii, ale nic nefungovalo. Napadlo vás jet na dovolenou takže jste vybrali Maledivy.
________________________________
Na Maledivách:
T/J: Konečně jsme tu, už se nemůžu dočkat.
Dream: Já taky ne, vždycky jsem chtěl na Maledivy.
Gogymu se dělalo špatně z přistávání a vyzvracel se.
Přiletěli jste až večer, takže než jste došli byla už tma. Ubytovali jste v mini vile.
Gogymu bylo ještě špatně z letadla, takže si šel lehnout a ty s Dreamem jste šli před vilu.
ČTEŠ
𝐷𝑟𝑒𝑎𝑚&𝑇/𝐽
FanfictionJsi týraná rodiči, tvůj bratr je George, celá dsmp bydlí ve stejném městě. ( V tomto příběhu je všem 15) ______________________ T/J=tvoje jméno