dyskusja 1

11 0 1
                                    

*okej, to w tej książce pierwszy raz taki iii będzie można podyskutować o tym w kom, zapraszam serdecznie*

to jest o przedmiotowym traktowaniu kobiet

Był pewien chłopak, nie rozumiał kobiet, wierzył we wszystko co mu kolega powie. Że kobiety są łatwe, szybko je zdobyć można, a on to łykał i potem przyjaciółce mówił, jako swoje zdanie, ona jak to zobaczyła, zmienić (jego) zdanie próbowała, lecz jej starania na nic poszły. Chłopak tłumaczył że to nie tak, że on nie chciał jej obrazić, ale tekst ,,w przyszłym roku i tak dasz się prze*uchać,, w głowie jej został. Wcześniej uważała się za pożądną dziewczynę, jej samoocena bardzo spadła.. nie chciała żyć z myślą że jej jedyny przyjaciel tak przedmiotowo traktuje kobiety... dalej się z nim przyjaźniła kiedy trzynaście lat skończyła, nie została wy*ruchana ale dalej się tego bała, chciała uciec od niego, niestety dalej go kochała, myśli krążą w jej młodej głowie, czy odejść czy spróbować zmienić zdanie jego. Kolega przyjaciela trafił za kraty, za liczne gwałty. Jednak chłopak nie widział nic złego w jego zachowaniu, pewnego dnia dziewczyna na ,,hej,, nie odpisała, okazało się że została zgwałcona, czuła się tak źle że się zabiła...

~~
To jest dość poważny problem, dlatego poruszyłam go

No... to trochę podkolorowana sytuacja z mojego życia, myślę że nie jest najgorzej jak na pierwszy raz pisania takim trochę rymem i wierszem Xd dziękuję za uwagę ♡♡♡

A jak wy uważacie, w jaki sposób powinno sie traktować kobiety, dziewczyny? Mieliście podobną sytuacje, że ktoś wam coś takiego powiedział, albo coś podobnego?

ZAPRASZAM DO DYSKUSJI W KOMM ^^^^^

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 30, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

moja twórczość czy cośOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz