e p i l o g

1.8K 164 31
                                    

Ce ai făcut în vacanță, mă întreabă Harry încrucişându-şi mâinile la piept.

Am aşteptat pe cineva capabil să-mi repare inima, îi raspund eu trăgând din tigare.

Și?

E ok, o să mai fie vacanțe.

Te-ai simții mai bine dacă te-aș asculta?mă întreabă el oftând.

— Să asculți ce?

— Despre Bonnie, despre orice, îmi spune acesta așezându-se lângă mine.

Nu vreau să faci asta pentru că ești forțat.

— Nu sunt forțat, vreau să știu de ce ești atât de supărat.

— Okay, de unde să încep?

— De unde vrei, spune acesta aprinzându-și o tigare.

Păi, ştiam că ceva groaznic s-a întâmplat cu Bonnie deoarece Caroline plângea la telefon când m-a chemat la spital, şti asta, erai lângă mine. În drum spre ea îmi tot spuneam că o să fie bine , cu toate că știam că nu e adevărat. În fine,am ajuns în spital şi am văzut-o pe Caroline foarte agitată la intrare. ' A murit ' , cuvintele astea care au ieșit din gura ei mi-au făcut inima să bată cu putere, de parcă mai avea puțin și ieșea din piept.

Serios?

— Taci și ascultă, îi spun eu aprinzându-mi altă țigare, prima oară nu am crezut-o, până şi-a sters lacrimile şi mi-a povestit tot.

flashback 》

Bonnie avea cardiopatie ischemica, inima nu îi funcționa prea bine, şi se pare că în zilele astea boala aceasta s-a agravat iar inima ei nu a mai suportat. Din cauza ta, numai tu i-ai stârnit stările emoționale care au adus-o în pragul morții, de când te-a întâlnit pe tine, i s-au întâmplat numai lucruri rele, spune ea dându-mi o foaie, nu te-am chemat aici pentru că așa am vrut eu, dacă era după mine, te duceam dracu.

Vorbele ei mă loveau precum un cuțit ascuțit. Poate chiar e vina mea, poate chiar eu am omorât-o.

I-am luat foaia din mână și am început să o citesc:

' Dragă Zayn,

Să nu crezi nimic din ce îți spune Caroline, ea e doar nervoasă. Tu nu ai făcut nimic rău, tu doar mi-ai înfrumusețat ultimile zile din viața mea. Ştiam că am să mor şi nu ți-am spus asta pentru că ştiam că o să te sperii sau o să pleci(dar oricum ai plecat dintr-o prostie de a mea, trebuia să te las să intrii în ziua aceea).

Poate ai venit prea târziu sau poate Caroline te-a sunat prea târziu, iar acum eu nu mai sunt, dar vreau să şti că şi eu te iubesc şi am să te veghez de acolo, de sus.

Cu dragoste, Bonnie. '

Simțeam cum capul mi se învârtea şi vederea mi se încețoşa din cauza lacrimilor. Nu se poate, nu se poate să mă părăsească așa.

End of flashback 》

— Şi ce ai făcut? mă întreabă Harry dezamăgit.

Am fugit până în salonul ei, salonul 693 dar în zadar, era moartă, avea un cearceaf peste tot corpul ei minuscul.

Nu ai vorbit cu ea? Ști, ca în filmele alea triste?

Nț. Nu m-au lăsat să intru. Dar am putut să vorbesc cu ea, ca în filme așa cum zici tu, atunci când au înmormântat-o.

Harry tacea și se uita la adidaşii lui. Nu ştiu dacă am făcut ceva bine spunându-i aceste lucruri, dar măcar sper să se trezească la realitate.

Dar nu-i nimic. E aici, cu mine, așa cum a spus și în scrisoare.

Zayn, şti că nu e vina ta, nu?

— Nu știu ce să spune Harry, poate am și eu o parte de vină din toată asta dar oricum, nu am să o uit toată viața mea pe Bonnie, atât de frumoasă și pură, dar totuși moartea a luat-o în brațe la o vârstă atât de fragedă. Poate peste câțiva ani o să ne întâlnim în rai sau poate-n iad și o să ne facem micul nostru paradis dar până atunci, sper să mă întâlnesc cu ea pe stradă şi să mă ia în brațe, să mă facă să uit de tot.

— Şti că e imposibil,nu?

— Asta e, eu tot o să sper că o să o mai văd odată în viața asta și să îi spun un ultim ' te iubesc '.

O mireasmă cunoscută şi-a făcut apariția şi am simțit o furnicătură în tot corpul atunci când m-a atins, ştiu că e ea, ştiu că a auzit tot.

Şi eu te iubesc, spune aceasta în şoaptă.

____________________________________________
cel mai groaznic epilog ever. =))

poate v-am mai lămurit cu moartea lui bonnie.

păi, mulțumirile le voi face în capitolul cu mulțumiri.

okay bye♡♡♡♡

p.s: Mulțumesc din tot sufletul pentru coperta genială @zuzuulici. E cea mai jmek copertă pe care am avut-o vreodată.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

kik ✖ z.mUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum