L'Eau Melancolique (1)

30 3 82
                                    

daha  önce hiç yazmadığım bir tarzda olan bu kitabı umarım severek okursunuz. 

medyadaki bebis deniz~~ iyi okumalar^^🥺

ellerimi tutan sıcacık elleri, ellerimi bıraktı. en başında aşık olduğum okyanus rengi gözleri gözlerime değdiğinde kalbim tekledi. her şeye rağmen ona yine aşıktım.                                                    lanet olsun.

''o-oğuz ben ayrılmak zorundayım sebebini lütfen sorma.''                                                            

ağzından çıkan bu kelimelere kendisi bile şaşırmıştı, sanki o söylemiyor da onu seslendiren bir dublajcı varmışçasına.. ilişkimizin çok çalkantılı geçtiğini yoldan geçen biri bile bilebilirdi. ama tüm bunların yanı sıra berke'ye gerçekten aşıktım. 

onunla okulun pisuarında tanışmıştık. kulağa sıra dışı ve erotik geliyor olabilir ama tuvaletin ışıkları sensörlü olduğundan ışık konusunda bende yardım istemişti. daha sonrasında birlikte aynı dersleri aldığımızı fark edip yakın arkadaş olduk ardından birbirlerini delice seven bir ay ve güneş olmuştuk.  

''ya imdat ya! hep burada takılıyorum daha komiği bunu yaşayan gerçekten benim.. neyse en azından karan bir işe yarıyor.  1 sene oldu ama hala bana yazmadı. sizce ritiüel mi yapsam~~ sizce chat seri cevaplayın''

''deniz saat gecenin 2'si gülüm~~ yarında benim galerimin açılışı var. hani uyuyupta büyüsek, yarın da kendi galerimin açılışını kaçırmasam??''

''oha bora o yarın mıydı... ben balığım abi unutmayın şöyle etkinlikleri hatırlatmayı''

''bora şuandan itibaren peluş bir kalbim olduğu için seni azad aman daha fazla tutmayayım sen uyu ve büyü sonra ben sana atarlı giderli bir çelenk yollayayım tamam mı^^ bu arada tuna sen gitmiyorsun çünkü yarın ki açılışı unuttuğun için seni bora yerine ben cezalandırıp konuşmamıza biraz daha devam ediyoruz, aslında bu bir ceza da sayıl-''

''ben azad aman uyumaya bırakıldıysam tuna sana mutlu geceler deniz sende umarım rüyanda uydurduğun senaryocukları görürsün^^''

''uydurduğum mu YAZDIĞIM HİKAYELERİ OKURKEN İYİ AMA??''

''deniz bora gitti benimde birden ama bak birden çişim geldi pet şişeye mi işe dersin yoksa yüce kalbinle tuvalete gitmem için izin mi  veri-''

*arama sonlandırıldı*

~denizin cennet hurileri~

                                                    
                                                             -assolist deniz-
                                                                                                         tuna sana derdimi anlatacağıma akan suya anlatırım, sen telefonu kenara bırakıp oyun    oynuyorsun! Bora daha yenilikçi tepkiler veriyor.

Bora😎📈😭😡✋🏻😎✋🏻😭😡😎✋🏻🥳😡😎📈🥳🤩😎📈🥳👉🏻😎👉🏻😎😭😡📈😎😩✋🏻😡😎😭😡😎😭✋🏻😡😎🥳😡😎🥺✋🏻👉🏻😭✋🏻🛐😎🤢📈😎🤢😩📈😎🥺✋🏻😎🥺✋🏻😎🥺🏃‍♀️✋🏻😎🏃‍♀️😎

-dilsiz tuna-

😔tuh

-assolist deniz-

love of eros'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin