medyadaki bebis karan,,,
🧿Karan hala 1 sene önceki gibiydi. Esmer tenine ışık tutan anemon renkli mavi gözleri, ameliyatla bile zor üstünden alabileceğimiz deri ceketi, 1.95'lik boyu ve kiraz dudakları. Orada ve bana bakıyordu. Gözleri, yıllar sonra kavuştuğu ve kavuşmadan önce hasretiyle yanıp tutuşan birine bakar gibiydi.
Arzu dolu olduğu kadar kederli.
''K-karan?''
adam, violinin son notasını büyük vurguyla bitirdikten sonra sergideki insanlar adamı ve orkestrasını alkış yağmuruna tutuyordu. Devasa mekanda sadece ikimiz gösteriyi umursamıyorduk. Aramızdaki mesafe sadece 3 kişilikti ama kimse adım atamıyordu.
Bir şimşek çaktı, küçük kız çığlık attı. Salondakiler kızın başına toplanmıştı, sadece bakıyorlardı. Kız daha da korkmuştu, bora etrafını boşaltmak için insanları itekliyordu. Ben ise... bu yaşanan olaya her zaman alışıktım. Saçları sarı ve yandan iki tane at kuyruğu yapılmış, ağacın ferahlığını hissettiren gözlerine baktım, ağacı sulamışlardı. O an yapılması en mantıklı olan dürtü ile küçük kıza sarıldım. Sarılmamı çoktan bekliyormuşçasına karşılık verdi.
Sakin bir yere götürüp ona riskli anlarda yanımdan ayırmadığım lolipoplarımdan verdim.
''minik bebeğim bir daha gökyüzü ağlayıp bağırdığında ona benim gibi nazik davranmalısın. Eğer sende ağlarsan gökyüzü çok yalnız hisseder.''
Küçük kız artık sakin ve mutluydu.
***************
''Karan'ı gördüm''
''bende güneşi gördüm sen kimi gördün tuna'm''
''ne şaka ama''
''bence komikti ben güldüm''
''bora sen her şeye gülüyorsun''
''evet boşa gitmesin diye, emek var''
Organize edilen yemek kısmı bizi bugün ekstra yormuştu. Lüks bir lokantada sonu gözükmeyen uzunlukta ve 1 santimi bile boş olmayan çeşitlilikteydi bize ayırtılan masa. Bu yemek ne benim ne de tuna'nın yararınaydı, bora ve yatırımcılar içindi ama bora hem ısrar etti hem de tuna ve ben bedava yemeği her zaman severiz^^
Lokantadan çıktığımızda yanımda 1 adet sarhoş bora ve sarhoşluktan bayılan tuna vardı. Tamda hayal ettiğim gibi bora yemeğe, Lamborghini Huracán'i ile gelmişti
''gösterişli yavsak😍''
ve bu arabanın asilliği sayesinde yanından hiç eksik olmayan marka- gösteriş bağımlı ve ellerinde 1 adet telefon bulunan kızlar vardı.
''Evet kızlar biliyorum hepiniz arabayla fotoğraf çekinmek istiyordunuz ama maalesef bu arabanın yakışıklı sahibi şuan alice in wonderland'da yani uhuuyyy kafa gidik,, ben sizinle kalıp sohbet etmek isterdim ama görüyorum ki yanınızda hiç erkek yok. o yüzden hayırlı geceler😄🤩''
Bora arabasını kendisi hariç kullandırtmayı sevmese de birimiz, hepimizi eve götürmeliydi. Eh bu arabayı ayda yılda bir kullandığımdan tüm şehri dolaşıp en nihayetinden gelmiştik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love of eros'
Romanceeski erkek arkadaşından ilham alarak hikayeler yazan başrolün hikayesi,,, ~boyxboy~