Not: Hikaye düzenlenmiştir.
××××
Hayatım ev- okul ikilemi arasında geçiyordu. Arada bir ders çalışır, çocuğunlukla yazardım. Hayalim yazar olmaktı. Öyle sıradan bir yazar değil; yazdıklarıyla insanın kalbini fethedecek, yeri geldiğinde de hüngür hüngür ağlatacak bir yazar. Bunun için aklıma küçücük bir şey gelse bile kağıda dökerdim. En yakın arkadaşlarım defterim ve kalemimdi. Ve Poyraz. Gerçi on senedir arkadaş gözüyle bakmıyorum.
Birinci sınıftayken tanışmıştık. Sınıf öğretmenimiz yan yana oturtmuştu bizi. Ben aramıza çanta koyup mesafemi korumuştum. Bunu neden yaptığım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Okuldan eve dönüşte siyah arabamıza doğru ilerlerken güzel yazı defterinden koparıldığı belli olan bir kağıt parçası vermişti bana. O zamanlar okuma- yazma bilmediğim için şoförümüze okutmuştum ve o da "Jale ip atla. " demişti.Fakat sonradan öğrendim ki yazan şey "Benimle arabacılık oynar mısın? "' mış. Tabi bu arkadaşça bir teklifti.
Onu sevdiğimi ilk anladığım zaman onun doğumgünündeydi. Buse onu yanağından öptüğü için bebeğini sulu boyayla boyamış, saçlarını ise kesmiştim. Vahşilik doğamda var.
Bu güzel anılardan sıyrılıp ders dinlemek istercesine kaldırdım kafamı. Fakat dersin sonlandığını belli eden zil çaldığında geri yattım. Biri hızla omzumu sarsınca bu kişinin Poyraz olduğunu düşünüp kalp atışlarım depar attı. Kafamı kaldırdığımda bu kişinin Poyraz olmadığını farkettiğimde de dudaklarım büzüldü. Omzumu delen kişi sarı saçlı bir kızdı.
"Buyur? " dedim.Kız da "Ben Nihal. " diyip vampir dişlerini ortaya çıkardı. "Ve vampir. "
"Hıağ? " gibi normal bir tepki verdim, kız vampir miydi ya?
"Ben Nihal. Kan yemeyi severim. " dediğinde sertçe yutkundum. "Kan yemek derken? " dedim. "Vampirim ya ben. " dedi.
"Ya manyak mısın arkadaşım yürü git Allah Allah. 21.yüzyılda yaşıyoruz ne vampiri?"
Ve Nihal birden ağzını açtı ve ağzının içinden baykuşlar çıkmaya başladı. Sanırım deliriyordum. O baykuşlar gelip bana su atmaya başladı.
"Uyan. Uyan. Uyan. "
Korkarak başımı yastıktan kaldırdığımda bunun bir rüya olduğunu farketmem uzun sürmedi. O neydi gız?
Yerime tekrardan yattım ve insanlık için iki saat, benim için beş dakika sonra alarm çaldı. Mızmızlanarak hazırlanmaya başladım. Dün YGS kasmıştım yani baya yorulmuştum. Kahvaltı sofrası için heyecanlanarak mutfağa gittim fakat sofranın bomboş olduğunu görünce hayal kırıklığına uğradım. Fazla umursamayıp nesquik yedim. Tıkınma işlemi bitince kasemi makineye koyup tekrar yukarı çıktım. Dişlerimi fırçaladım ve çantamı alıp evden çıktım. Telefonumdan Cnblue- Cold Love açıp kara kara düşünmeye başladım. Kulaklığın teki kulağımdan çekilince, diğer tarafı da çıktı ve ben sinirle kaldırdım kafamı. Poyraz'ı görmemle olduğum yerde kalakaldım. Onu her görüşümde salak gibi dururdum.
"Ne oldu kız? Ne düşünüyorsun öyle kara kara? "
"Bende gizli olan birşeyi düşünüyorum." Saf saf bana bakınca saçını karıştırıp güldüm.
Servis gelince düşmemeye özen gösterdim çünkü her servise bindiğimde ayağım kilime takılırdı. Oha takılmadı.
Pat!
Kafam acıyordu... Ne güzel düşmeyeceğim diye sevinirken... Başımı devekuşu misali gömmek istiyordum. Mümkünse de bir daha çıkarmamak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıcak Çikolata
Humor''Sevgili Günlük, Günlük yazmaya aşık biri olduğum halde cümleye nasıl başlayacağımı bilemiyorum. Bugün bir çocuk ile tanıştım.Normal bir tanışma değildi aslında. Çocuk sıcak çikolatamı çalıyordu! Ki ben konu 'sıcak çikolata' olunca rahat durmayan b...