Bölümü düzenleme tarihi:
11 Nisan 2024
--
aç bu çocuk doymuyor:
jackson çıksana odadan amk
korkuyorum artık
öldün müjack:
keşkeaç bu çocuk doymuyor:
ya geldin aniden ne olduğunu söylemiyorsun
endişeleniyoruz amkjack:
Jinyoung
beni engellediaç bu çocuk doymuyor:
kavga mı ettiniz
ne oldu
ya çık dışarı doğru düzgün anlat amkjack:
tamam
bekle
vurma kapıya kel
bekle diyorum•••
Jaebeom önünde beklediği kapıya vurmayı kesip telefonunu cebine koydu. Arkadaşının kötü halleri onu endişelendiriyordu. Birkaç saniye sonra yavaşça açılan kapı ile geriledi. İlk önce Jackson'ın ağlamaktan kızarmış suratı, sonra ise vücudu kapının arkasından görünmüştü.
Jaebeom büyüttüğü gözleriyle arkadaşını inceledi. Bitkin gözüküyordu. Küçük birü kafa hareketi yapıp salonu işaret ettikten sonra yürümeye başladı. Tekli koltuklardan birine oturduktan sonra ayak seslerini dinledi. Jackson daha yavaş yürüyordu ve henüz salona girmemişti. Kısa süre sonra o da oturduğunda, sessizliği bozan Jaebeom oldu.
"Dinliyorum..?"
Jackson elleriyle yüzünü kavradı.
"Aynı lisede okuduğumuzu öğrendi, ona söylemediğim için üzüldü. Kalbini kırdım... Çekindiğimi, onu sevdiğimi söyleyemedim... Her şeyi yanlış anladı, onunla oynadığımı düşündü. Beni engelledi ve büyük ihtimalle benden nefret ediyor."
Jaebeom duyduklarını sindirmeye çalışırken salonun girişinden gelen ses bakışlarını o yöne çevirmesini sağladı.
"Tanrım..."
Youngjae üzerindeki pijamalar ve dağınık saçlarıyla ne kadar şirin gözükse bile yüzündeki hüzün kolayca görülebiliyordu. Küçük olan hızlı adımlarla ikili koltukta oturan Jackson'ın yanına oturup, bir kolunu omzuna attı.
"Eninde sonunda öğrenecekti... Onunla konuşmaya ne dersin?"
"Kapıyı açacağını sanmıyorum..."
Jackson'ın cevabıyla oda yeniden sessizleşmişti. Jackson, neredeyse hiç konuşmamış olan Jaebeom'a bakarken yüzünde acı bir sırıtış belirdi.
"Benden nefret ediyor."
Youngjae derin bir nefes verip konuştu.
"Şöyle söyleme art-"
"Instagramdan seni engellemiş mi?"
Jaebeom'un sözünü kesmesiyle bakışlarını ona çevirdi. Jackson ise zaten ona bakıyordu.
"Nasıl yani..?"
"Instagramdan konuşmuyordunuz değil mi? Belki seni engellememiştir diyorum."
Jackson cevap vermeden, cebinde duran telefonunu eline aldı. Hızlıca şifresini girip Instagram'ın logosuna tıkladıktan sonra mesaj kutusuna girdi. Jinyoung ile olan son yazışmalarını görmek yeniden gözlerini doldurmuştu. Mesaja tıkladı, Jinyoung henüz onu engellememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
puppy • jinson
Fanficpuppy: selam bebek pjinyoung: Bebek? #2 - parkjinyoung [6ağustos] ••• Başlangıç: 6 Ağustos 2020 [gecenin 4'ü :")] Bitiş: 12 Nisan 2022 [ gecenin 02:53'ü :"")] ••• Park Jinyoung X Jackson Wang