Bölümü düzenleme tarihi:
15 Eylül 2023
---Jackson kendisine bakan bir çift gözün etkisinden çıkamıyordu. Öylece kalmış, bir şey demeden birbirlerine bakıyorlardı. Sonunda Jinyoung ilk gözlerini ayıran oldu. Karşısında duran adama bakmak zordu. Sesi, duruşu ve bileğindeki bileklik. Her şeyiyle harikaydı. Utanmış bakışlarını ondan ayırdığında ise onun bakışlarını hâlâ üzerinde hissediyordu.
"Hoşgeldin."
Jackson kıkırdayıp bankta biraz daha kaydı. Jinyoung'a daha yakın olduğunda ise gülümseyip fark etmesini beklemeye başladı.
"Neden etrafa bakınıyorsun? Konuşurken göz teması kurmak önemlidir."
Jinyoung'un tek amacı yüzünü saklamaktı. Nedense ona bakmaya aşırı derecede çekiniyordu. Sesi hem tanıdık hem yabancı, varlığı huzur verici... Birkaç saniyeliğine bakıp tekrar kafasını çevirmek istedi. Ama gözleri tekrar buluştuğu an ne yaptığını şaşırmıştı. Bir cevap vermesi gerekiyordu ve toparlanmak için güzel bir zamandı.
"Etraf... Yani park güzel. O yüzden."
Jackson gülüp eliyle oynayan Jinyoung'a baktı. Aklından geçirdiği şeyleri merak ediyordu.
Bir süre sonra Jackson nazikçe kolundan tutup yanına oturttu. Jinyoung ise gözlerini büyütmüş ona bakıyordu.
"Ne çekiyorsun ya..." Jinyoung kaşlarını çatıp baktığında Jackson onu öpmeyi her şeyden çok istiyordu.
"Bir mesajla üste çıkmak daha kolay değil mi?" Kafasını öne çıkarıp konuştuğunda gördüğü ifade güldürmeye yetmişti. Jinyoung'un çatılan kaşları yumuşamış, tek kaşı havalanmıştı.
"Hey! Uzaklaşsana, fazla yakınsın." Kendini geriye çekip konuştu küçük olan. Jackson ise gülerek onu izliyordu. O geri çekilmeden hemen önce alabildiği kokusu hoşuna gitmişti. Dağınık saçları ise zaten hep olduğu gibi mükemmeldi.
Jinyoung ise zaten onu harika bulmakla meşguldü. Fazla yakın olması şu anlık hoş olmazdı.
"Neden buluşalım demiştin?"
"Buluşmak için bir nedene mi ihtiyacım var?"
Jinyoung başıyla onayladıktan sonra Jackson güldü.
"Seni görmek istedim. Hoşuna gitmediyse, geri giderim?"
Jackson tepkisini merak ettiği için ayağa kalktığında Jinyoung hızla kolunu tuttu. Hissettiği kaslar yüzünden odağı kaybolmadan konuşmaya çalıştı.
"Hayır saçmalama. Kal burada."
Oturup kolunu tutan küçüğe baktı. Ciddi bir ifadeyle yüzüne bakıyordu. Yaklaşıp öpmemek için hiçbir sebep yoktu... Aralarında bir karış mesafe kalana dek yaklaştı.
"Bence bana âşıksın ha."
Jinyoung gözlerini büyütmüş kendini geri çekmeye hazırlanırken iki omzundan da tutulmasıyla afallamıştı. Jackson'ın daha yoğun gelmeye başlayan kokusu ve direkt olarak göz teması kuran gözleriyle her şey daha da zor bir hale geliyordu. Sanki öpmekle öpmemek arasında kalmış gibi, ne yakın ne de uzak duruyordu.
"Yakından daha da güzelsin..."
Jinyoung yanaklarının kızardığına emindi.
Bu kadar çabuk etkilenmek zorunda mıyım? diye düşündü.
"Jackson..."
Büyük olan gülmüş hafifçe kafasını eğmişti. Küçüğün kokusu büyüleyici geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
puppy • jinson
Fanficpuppy: selam bebek pjinyoung: Bebek? #2 - parkjinyoung [6ağustos] ••• Başlangıç: 6 Ağustos 2020 [gecenin 4'ü :")] Bitiş: 12 Nisan 2022 [ gecenin 02:53'ü :"")] ••• Park Jinyoung X Jackson Wang