Hoofdstuk 4

507 10 2
                                    

Y/b/f's Pov:
Ik en Raoul lopen samen naar de woonkamer, als ik daar aankom zitten alle jongens op de bank op hun telefoon of te praten. Raoul loopt naar de keuken om wat te drinken te halen en ik ga bij de rest van de jongens op de bank zitten. We raken aan de praat en dan pakt Koen opeesns een camera en begint te praten. Ik ben erg verbaasd en vraag aan Matthy die naast me zit wat hij aan het doen is, hij antwoord met ¨Heeft Raoul het je niet verteld?¨ Ik zeg ¨Wat niet verteld?¨ Matthy antwoord met ¨Oh nou kijk wij hebben dus een youtube kanaal, de bankzitters.¨ Ik knikte en een beetje verbaasd dat Raoul het me niet verteld heeft. Ik stond op en ontweek de camera en liep naar Raoul, ik vroeg of we even konden praten en hij knikte. We liepen naar zijn kamer toe en ik vroeg ¨Waarom heb je niks gezegd over je jullie YouTube kanaal?¨ Hij keek naar de grond en zei ¨Het spijt me, ik dacht alleen dat je heel anders over me zou denken¨ Ik kijk glimlachten naar hem en zeg dan ¨Tuurlijk niet, waarom zou ik?¨ Hij kijkt me weer en glimlacht, ik geef hem een knuffel en zeg dan ¨Mijn beste vriendin/zus komt me zo ophalen, maar ik haar jullie mijn locatie sturen?¨ Hij knikt en ik geef hem een kus en we lopen samen naar de jongens toe.

y/n pov:
okay, ik kom er straks aan geef me een uurtje en dan stap ik in de auto. Zeg ik en hang de telefoon op. Ik kijk naast me en zie dat Daniel langzaam wakker wordt. Wie was dat, vraagt hij. Dat was y/b/f, blijkbaar is ze bij een jongen in bed beland en wilt nu dat ik haar kom ophalen. 10 minutjes later stappen we beide uit bed, ik kleed me aan. Ik besluit een T- shirt te pakken en spijkerbroek en natuurlijk mijn advocado sokken, doe mijn haar in een knot en haal de make- up van gister eraf. Ik loop naar de keuken en pak een bakje yogurht, vervolgens zie ik dat ook Daniel naar me toe komt. Ga je straks mee of ga je naar huis? Ik ga wel mee, dan kan ik je lekker gezelschap houden. Is goed, ik zal ff vragen dan waar we heen moeten. Na een half uurtje besluiten we maar eens in de auto te stappen. Oke, het is maar 10 minuten rijden dat is wel te doen. Ik wacht wel even in de auto dan, zegt Daniel. Prima, ik stap dan naar binnen en ben daarna weer snel weg. Eenmaal aangekomen zie ik dat het een villa is, tering dit is mega, ben benieuwd wie y/b/f heeft gevonden dan. Ik geef hem een kus en stap uit. Ik bel aan en er wordt al vrij snel opgen gedaan, ik zie hem daar staan, ik denk een jaartje ouder dan mij, blond haar en blauwe ogen. Hallo?, ik ben Matthy. Hoor ik ineens, Oh sorry, Ik ben y/n en als het goed is mijn zusje hier. Jah, dat klopt kom binnen. Ik werp nog 1 blik naar achter en stap het huis in.

The day we metWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu