Hoofdstuk 5

510 10 0
                                    

Matthy's Pov:
Ik hoor de deurbel en liep naar de deur om hem open te doen. Als ik de deur open doe zie ik een knap meisje staan, volgens mij is dat de zus van Y/b/f. Ik staar iets te lang voor mijn gevoel en kijk dus snel weg, ze zegt dan ¨Volgens mij is mijn zusje hier?¨ Ik zeg dan ¨ja¨ en vraag of ze binnen wilt komen. Ze kijkt nog een keer achterom naar haar auto en loopt dan mee naar binnen, als ze binnen is kijk ik nog naar haar auto en zie dat er een gozer in zit. Ik wordt een beetje sad, want Y/b/f haar zus is wel echt knap, ik zucht en loop naar de woonkamer waar iedereen zit. Y/b/f stelt haar voor en haar naam is Y/n, ze heeft wel een mooie naam denk ik bij mezelf. Ik vraag aan Y/n of ze wat wilt drinken en ze zegt snel ¨Nee, ik kom hier voor mijn zusje en veder niets.¨ Ik wordt een beetje sad van haar reactie, want ik wil alleen maar aardig zijn. Y/n loopt van me weg en pakt Y/b/f haar hand om haar mee te nemen, Y/b/f staat en op geeft iedereen een knuffel voordat ze vertrekken. Maar ze y/b/f stopt met lopen en draait zich om om Raoul nog een kus te geven en zegt dan ¨Ik zie jullie gauw weer, byee¨ Ik zwaai naar ze en loop dan naar me kamer als ik in mijn kamer kom ga ik in bed liggen, ik zucht diep en val dan in slaap.

Y/n pov:
Als ik binnen stap wil ook zo snel mogenlijk weer weg voordat ik domme dingen ga doen. Ik merk dat Matthy echt super lief is, alleen heb ik een vriend en ik wil niet de verkeerde signalen afgeven. Ik besluit dan maar iets botter antwoord te geven, vervolgens merk ik dat hij daar van schrikt. Ik zie y/b/f staan en wil haar mee nemen, alleen wilt ze weer tijd rekken. Na 5 minutjes lopen we eindelijk weer naar buiten, ik stap en glimlach naar Daniel. Ik draai me om naar y/b/f, wat dacht je nou? Samen naar een feestje gaan en vervolgens laat je niks meer van je horen. Je weet dat ik niet alleen thuis wil zijn en wat hierdoor de reden is! Ja, Daniel is er toch wat loop je te zeuren, alleen was je niet. Nee gelukkig, de volgende keer mag je echt terug lopen. Zeg ik nog snel en rij dan weg.

Raoul's Pov:
Ik bedacht me net toen Y/b/f weg was dat ik helemaal vergeten ben om haar nummer te vragen of haar instagram. Ik zuchte diep en hoop eigenlijk dat ze mij op gaat zoeken op insta of in ieder geval het account van de bankzitters zodat ik haar kan volgen, in de hoop dat dit niet een eenmalig iets was.
[half uur later]
Ik krijg een melding van insta en zie dat ik een DM heb van Y/b/f, ik krijg meteen een glimlach op mijn gezicht. Ik was zo bang dat dit een eenmalig iets was tussen ons, ze stuurde ¨Heyy Raoul, ik kwam er achter dat ik je nummer helemaal niet heb. Tenzij je geen contact meer wilt das ook goed" Ik reageerde snel terug met ¨Heyy, ja klopt we kunnen wel nummer uitwisselen, want ik zou het contact met jou nooit willen verbreken ;) ¨

The day we metWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu