hoofdstuk 2

565 5 0
                                    

y/b/f pov:
Ik en de jongens die ik ontmoet heb gingen naar huis toe, maar ik was er niet helemaal bij dus ben met die jongens mee naar huis gegaan. Ik was helemaal vergeten dat Y/n er ook nog was, dat bedacht ik me pas toen ik bij de jongens hun huis aankwam. Maar toen we daar waren was ik het ook weer vergeten een berichtje te sturen. Ik liep samen met Raoul naar binnen en stelde me daarna voor aan de andere jongens in het huis. Ik zag een blonde jongen staan, zijn naam was Matthy. Ik keek naar hem en dacht meteen ¨Oh god, dat is echt een jongen voor Y/n¨ Ik moest lachen en ze keken me verbaasd aan. Tot Raoul opeens zei ¨Ja, ze is een beetje dronken. Ik zal haar wel een glas water geven¨  De jongens knikte en ik liep met Raoul mee om een glas water te halen. Hij zette me op het aanrecht en ging tussen mijn benen staan en glimlachte naar me. Ik nam een slok van mijn water en glimlacte terug, ik sloeg mijn arme om zijn nek heen en keek diep in zijn ogen. Toen kuste hij me, ik glimlachte in de kus en werd helemaal warm vanbinnen.

Koen´s Pov:
Vlak nadat we thuis waren merkte ik dat Raoul en y/b/f al erg fysiek waren. Ik stelde ze voor dat wat ze aan het doen waren, maar voort te zetten in zijn kamer. Ik pakte een pilsje voor Matthy, Robbie en mijzelf. Milo was namelijk aan het douchen, ik plof neer op de bank en we hebben het nog over het feestje. Robbie en ik vertelde aan Matthy hoe Raoul y/b/f ontmoet had. "ik hoop dat ze een lekker vriendin heeft ofzo" zei ik "haha dat is ook het enige waar jij kan denken hé" antwoorde Matthy terug.

Raoul´s Pov:
Ik neem Y/b/f mee naar boven, want Koen vond dat we niet beneden mogen zoenen. Dus ik pak haar hand en neem heer mee. Aangekomen in mijn kamer, duwt ze me naar mijn bed toen en ik val achter over in mijn bed. Ze gaat boven me hangen en begint dan in mijn nek kusjes te geven. Ze trekt mijn shirt uit en geeft langzaam kusjes naar beneden, als ze bij mijn broek komt doet ze die langzaam open. Ze trekt dan mijn broek en boxers tegelijk uit, ik was verbaasd van haar actie maar liet haar toch gewoon doorgaan. Ze neemt me dan in haar mond en begint me te pijpen, na een paar minuten kom ik klaar in haar mond. Ze komt weer naar boven slikt het door, ik dacht toen bij mezelf ¨ Oh god, ze is zo knap¨ Ik glimlach naar haar en geef er dan een kus en stap uit bed om een T-shirt voor haar te pakken. Ik draai me om zodat ze zich kan omkleden, als ze klaar is geeft ze me een knuffel en kus en gaan we in bed liggen. Ik zet nog een Netflix serie aan, na een uurtje valt Y/b/f in slaap in mijn armen. Ik kijk nog een half uur naar haar en val dan ook inslaap.

The day we metWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu