Aww köszii! Lizakook01
1. Tudom istenkáromlás, de még nem olvastam.
2. Nem tudom. Amerika talán, vagy éppenséggel Oroszország.
3. Amerika: Mert valahogy mindig is ide vágytam. Rengeteg a szívemhez közelálló film készült itt, meg az álom egyetemem is itt van.
Oroszország: Idk. Szimpatikus a nyelv. Meg az a sok hó.4. Vannak jók is, meg rosszak is. A kedvenceim ezek az x.napos kihívások.
5. Ööööö.... Egyiket sem olvastam😅
6. -
7. Igen és nem. Valahogy nem az én világom.
8. Igen és nem. Indok same as number 7 question.
9. Ritkán de igen. Inkább sorozatot nézek abból.
10. Sportfizikoterapeuta és sportorvos. Mert orvos szeretnék lenni, de nem nagyon bírom a vér látványát, de mindenképpen szeretnék segíteni az embereken. És mivel közel áll hozzám a sport emiatt mennék erre a szakágra.
11. Nem. Megfontolom, hogy elolvassam-e mert most a ragyogást olvasom, majd a HP 3 részét akarom angolul elolvasni, meg a Nem vagyok sorozatgyilkos-t.
12. Néha
13. Csuli_is_my_wife
14. Öööööööööö... Ez egy nagy idk
15. Mivel sok van és lusta vagyok ezért csak 5db-t fogok 😂 Meg ezeket mindig random csinálom, szóval amit dob a gép. És megint elmondom. Nem kell megcsinálni, ha nem akarod illetve aki csak látja ezt és meg szeretnê csinálni, nyugodtan.
Otakugirl0709
szivarvanyhal
halacska8
None_lol37
PanniszpontoszLegyen szép napotok 😘