Capitolul 1

89 3 3
                                    

Ma trezesc devreme de un sunet ciudat care pare sa vina din bucatarie, iau un hanorac pe mine si cobor rapid in bucatarie. Sunetul se pare ca era de la o tigaie cu popcorn abandonata in bucataria pustie plina de fum negru. Deschid toate geamurile si in cateva minute intra tata panicat cu telefonul in mana.

-Ana , imi pare rau , dar m-a sunat cineva de la firma si a trebuit sa vorbesc , trebuia sa fiie o surpriza ..imi spune tata incercand sa salveze o parte din popcornccare nu era ars

-E ok ,imi lipseste popcornul mamei ,dar e ok tata.

-Te duc eu azi la scoala, doar daca nu mergi cu Lili. Imi spune tata abatut

-E in regula , ma duc cu autobuzul , ii spun si fug in camera mea deoarece mi-au cazut cateva lacrimi si nu doream ca tata sa observe; decand a murit mama , tata nu m-a mai vauzt plangand deoarecere m-am maturizat fara sa vreau , dar deja sunt prea multe .. Lilian e cea mai buna prietena a mea si nu mai vorbeste cu mine de o luna , fara nici un motiv di sta cu fetele popualre dar care , ereu ne-au stricat toata reputatia la scoala. Ele sunt Maria , Olive si Amanda , dar Maria e sefa lor din cauza fratelui ei care ii bate pe toti doar daca ii spune vreun cuvant gresit Mariei.
La scoala.

Intru pe poarta scolii si incerc sa merg fara sa ma uit la ele si din greseala dau peste un baiat ,chipul sau imi este cunoscut dar cu singuranta nu l-am mai vazut in scoala, are par cret si cei mai frumosi ochi verzi care i-am vazut vreodata.

-Scuze , ii spun eu in timp ce incerc sa imi strang cartile de pe podea

-Nu e nimic , e vina mea,imi spune baiatul cu un accent englezesc minunat

-Vezi pe unde mergi ciudato! Spune Maria cu voce tare ,e asa o curva! Eu sunt Maria , spune aceasta intorcandu-se catre englezul de mai devreme

-Eu sunt H.., dar clopotelul suna , baiatul nu isi termina de spus propozitia si fuge in directia in care mergeam si eu , aveam fizica , cea mai nasoala ora.

Intru in clasa si ma asez intr-o banca libera in ambele locuri , asteptand ca profesorul sa intre, dar nu dureaza mult si domul Wilk intra urmat de englezul cu par cret de pe coridor.

-El este Harold Styles , sa va purtati frumos cu el , de azi in colo va fii noul vostru coleg.De aici il stiam ,tatal lui este prieten cu tata , se cunosc de la facultate , stiu ca pe cand traia mama mergeam la ei acasa iar eu cu Harold ne jucam in camera lui , stiu ca adoram sa ne jucam, dar apoi mama a murit si tata nu a mai luat legatura cu prietenii lui vechi , fiindca toti ii aduceau aminte de ea, oare Harold isi mai aduce aminte de mine?

-Puteti sa imi spuneti doar Harry, spune el fixandu-si privirea pe mine.

-Bine , atunci poti lua loc langa.., profesorul se uita la mine si aproape mi-a pronuntat numele , dar este intrerupt de Harry

-Anastasia ,spune baiatul cu ochii verzi , venind spre banca in care stau si se aseaza langa mine.

-Iti mai aduci aminte? Il intreb uimita

-Da , desigur , deci presupun ca si tu .. , imi raspunde privindu-ma patrunzator

In timpul orei nu am mai vorbit , dar gandul meu a fost la el , stiu ca mamele noastre erau bune prietene iar mama lui a suferit mult cand mama a murit. Asta s-a intamplat acum 9 ani , aveam doar 8 ani , iar mama a avut parte de ultimele minute din viata pe patul de spital , a murit de cancer.

Clopotelul suna.

-Ana, imi dai numarul tau , poate ne mai vedem, spune Harry

-Desigur , si incep sa ii dictez niste cifre dar ma simteam ca in al 9-lea cer ,si zambeam ca proasta , iar el mi-a raspuns cu cel mai frumos zambet pe care l-am vazut vreodata
Acasa.

Am petrecut 2 ore in care m-am holbat la telefon asteptand un semn de viata de la el , dar am renuntat si m-am gandit sa fac un dus.

Dupa ce ies din dus imi verific telefonul si vad ca este un mesaj de la un numar nou , pe care nu il am in agenda .

*Anstasia , fata aceea Maria da o petrecere in seara asta , m-am gandit sa mergem impreuna , ce zici? -Harry*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 05, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Anywhere is ok but not here.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum