Kysset

442 7 2
                                    

Kære dagbog

Det har været en fantastisk dag idag! Jeg tror nemlig Johannes kan lide mig! Nu skal du høre... Det startede med jeg vågnede denne fredag morgen og tænkte "Jeg gider ikke i skole..."
Men jeg skulle jo op.
Da jeg kom i skole mødte jeg Johannes. Han kiggede på mig og smilte et sødt "Hej" smil. Jeg kunne mærke jeg rødmede lidt, men det gik hurtigt over.
Da klokken blev 10 minutter over 15:00 og vi fik fri, tog jeg i klub sammen med Julie og Sofie. Mine to aller bedste veninder. Vi startede med at tage noget kakao (som er gratis i klubben) og derefter gik vi hen for at spille airhockey. Lidt ved siden af airhockey bordet, er der en sofa. Og gæt hvem der sad i den, med to piger... Johannes selvfølgelig. Jeg blev mega jaloux, og prøvede bare at ignorer det. Ved 16:00 tiden tog de to piger hjem, og Johannes sad alene i sofaen. Mig og Julie stod og spillede airhockey på det tidspunkt. Sofie sad og kiggede på ved siden af, i det store vinduskarm. Pludselig kom Johannes over til os og satte sig ved siden af Sofie. De sad lidt og snakkede, og jeg tænkte selfølgelig "bare det var mig der sad og snakkede med ham". Efter mig og Julie havde spillet, satte jeg mig over til Johannes. Julie og Sofie spillede en kamp imens.
Ejjjjjjiiii...! Det var en dejlig følelse at side der ved siden af sit crush. Så sad vi bare der og snakkede, og jeg følte virkelig han kunne lide mig. Johannes spurgte om vi ikke også kom i klub om aftenen. Og selvfølgelig gjorde vi det.
Om aftenen var der en masse mennesker i klubben. Så vi gik uden for, for at spille fodbold. Altså mig, Julie, Sofie, Johannes, og nogle andre af vores venner. På et tidspunkt kom Johannes hen til mig, og sagde jeg skulle gå med ham. Han tog min hånd og vi gik hen mod en legeplads der lå et par 100 meter fra klubben. På vej der hen spurgte jeg hele tiden om, hvorfor vi skulle over på den legeplads. Og Johannes blev ved med at svare drillende "det for du jo at se". Der var ikke andre på legepladsen en mig og Johannes. Jeg spurgte hvorfor vi skulle gå her hen igen, og hans svar var... Han kyssede mig!

Mie's dagbogOù les histoires vivent. Découvrez maintenant