Kære dagbog
Mig og Johannes. Ja, jeg gav ham et. Nu skal du høre...
Det startede med at Johannes skulle hjem til mig. Vi hyggede os virkelig. Spillede Gta, Wii, og sådan noget. Men selvfølgelig endte vi også over i min seng. Vi startede bare med at ligge og snakke. Jeg satte noget musik på, på mine højtalere. Ikke så højt musik... Meeen sådan man ikke kunne høre os. Og det var nu godt tænkt af mig.
Johannes lå sig på ryggen og kiggede op i loftet. Jeg satte mig oven på ham. "Hvor er du smuk Mie" husker jeg ham sige. Jeg bukkede mig ind over ham og gav ham et kys. Kysset blev stille til en snav, og jeg kunne mærke han blev stiv. Uden at sige noget, bevægede jeg mig ned mod han pik. Jeg trak lidt op i hans trøje og kyssede ham sexset på hans mave. Jeg trak mine læber, samtidig med hans bukser længer ned. Da hans bukser var af, gav jeg ham et handjob. Handjobbet endte med blowjob.
Johannes stønnede. "Hvor du god skat!"
Og jeg fortsatte bare med at køre min højre hånd sammen med min læber op og ned. "Tag din trøje af" sagde Johannes med en hæs stemme. Og min trøje røg af.
Men pludselig kunne jeg mærke noget varmt i min mund. "Skat! Jeg kommer...!" Stønnede Johannes hårdt. Min eneste tanke var "hvad skal jeg gøre af alt det sæd" og det endte med at jeg slugte det. Føj det smagte dårligt. Men jeg havde heller ikke regnet med det smagte af chokolade eller jordbær.- Vil lige fortælle det er ferie lige nu -
Dagen efter snappede mig og Johannes om aften. Han skrev, som alle andre nok også skriver "Hej smukke, laver?" Jeg svarede "Ligger i min seng, snapper med dig, og høre musik".
Han spurgte mig frækt "Mange piger sover jo uden bh... Gør du så også det?"
"Ja, det gør jeg" svarede jeg lige så frækt tilbage.
"Ej det tror jeg ikke på"
Og selvfølgelig blev jeg nød til at sende et nøgen billede til ham. Satte mig op, tog billedet sådan man ikke kunne se mit hoved. Brysterne kunne man selfølgelig se. Billedet blev taget, billedet blev lavet sort, hvid. Og der efter teksten "Tror du på mig nu". Sad lidt tid og tænkte over om jeg skulle sende. Jeg vidste hans telefon var gået i stykker, så han ikke kunne tage screenchot. Så det gik nok. Billedet blev sendt...
"Skat! Jeg kunne virkelig flække dig lige nu!" var hans svar.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mie's dagbog
Любовные романыMie er en helt normal 7. klasses pige, som ikke skriver i dagbog... Men en dag får hun øjnene op får en dreng hun ellers aldrig havde tænkt på. Han vender hele hendes liv rundt, og Mie får så meget kastet ind i hovedet, hun begynder af skrive. ‼️De...