Fræk, frækker

438 6 0
                                    

Kære dagbog

Jeg ved godt at det er lidt mere end to måned siden jeg skrev i dig, men har bare været i tvivl om jeg virkelig skal skrive det her ned... Og det gør jeg så.
P.S MOR HVIS DU LÆSER DETTE, MÅ DU IKKE BLIVE GAL VEL?

Mig og Johannes har været sammen lige siden den fredag aften. Og de første par gange vi har været sammen, har det bare været sådan... Mega akavet. Men det blev bedre efter så mange gange vi har været sammen. Og det er blevet frækker. Det frække startede over i klubben, hvor vi sad oven på, hvor der ingen mennesker er. Jeg sad sådan oven på Johannes. Vi sad bare og snakkede, da pludselig han kyssede mig. Kyssede blev vildere. Hans dansede på min tunge og det føltes utroligt dejligt. Hans hænder kørte langsomt op og ned ad mig. Fra ryg til røv. Jeg kunne mærke han fik boner, og det tænde mig også en lille smule. Han kørte sin venstre hånd lige så stille over mod mit bryst. Ind under min trøje, og derefter bh'en. Hans hænder kørt begge ned til min røv igen. Han trak mig ind til ham. "Giver du et skat?" spurgte han mig stønnende, men holde snaven igang. "Et hvad?" Spurgte jeg, selvom jeg udmærket godt vidste hvad han mente. "Blowjob skat"
Jeg smilede lidt med et lille grin. "Nu?" Spurgte jeg. "Vil du?" Sagde han med en lidt kommanderede stemme, fordi han bare ville have et svar. Og mit endelige svar blev et nej. Ved ikke om jeg skulle have svaret det. Han virkede nemlig lidt nedtrykt da vi kom ned, men normal på samme tid. Han var virkelig svær at læse...

Mie's dagbogWhere stories live. Discover now