Kurt Cobain a preferat de multe ori să nu dezvăluie lucruri din viaţa sa. Nu a fost un mare fan al interviurilor şi nici a mass - mediei în general. Ca urmare, sunt multe lucruri despre el pe care noi nu le ştim. Cu puţină cercetare şi răbdare, am reuşit să facem o listă cu lucruri pe care probabil nu le ştiaţi despre regretatul Kurt Cobain.
1.Kurt a fost dintotdeauna fascinat de anatomie, de articole medicale legate în mod special de fetuşi şi vaginuri. Acest lucru este confirmat şi în versurile cântecelor sale. A declarat într-un interviu că a cumpărat modele de fetuşi dintr-un magazin de echipamente medicale, care au fost folosite în colajul pentru albumul In Utero.
2.Beverly, verişoara lui Kurt, a confirmat faptul că a existat o boală mintală în familie, şi că doi unchi de-a lui Kurt şi-au pus capăt vieţii cu arme. A bănuit că factorul care a contribuit la decizia lui Kurt de a se sinucide a fost o tulburare de comportament. Alt factor ar mai putea fi şi predispoziţia sa către depresie.
3.La premiile MTV Video Music Awards din 1992 Kurt a fost implicat într-o altercaţie cu Axl Rose. Totul a pornit de la o glumă pe care Axl nu a gustat-o. După acest incident, Kurt nu a mai ezitat să-şi exprime părerea despre solistul Guns N' Roses.
4.Totul a început de la faptul că ascultam muzică foarte tare în garaj , iar noi locuim într-un cartier liniştit. Dintr-odată ne-am trezit cu 6 poliţisti în casă. Raportul poliţiei a arătat însă că cei doi s-ar fi impins unul pe celălalt şi că Kurt ar fi încercat să o sugrume pe Courtney. Cobain a fost arestat pentru asalt domestic şi a fost eliberat din închisoare cu 950$ cauţiune.
5. Înainte de albumul de debut al formaţiei Nirvana, apăruse un articol în care numele lui Kurt era scris greşit, " Kurdt Kobain". Mai târziu, el obişnuia să semneze autografele şi intrările în jurnal cu această poreclă. Se credea că folosea acest nume ca un fel de alter-ego atunci când nu se simţea în largul său.
________________________
Iep,a mai trecut ceva timp de cand nu am mai postat la aceasta carte,scuze,dar am revenit IN FORTA!!
Mda,bafta pe la scoala!