" Abi ne biçim insansın sen ya, git kendin al."
Abim bir ayağını dizinin üzerine atmış otururken ağzında kürdanı çeviriyordu.
" Siktir git. Hemen getir beni elalemin zencisiyle muhattap etme."
Şerefini siktiğimin ırkçı pezevengi sırf götünü kaldırıp iki adım ötemizdeki yere gidemediği için sokaktan kemer almaya gönderiyordu beni.
" 30 lira daha ateşle o zaman . Kendime saat alacağım gitmişken."
Çebinden parayı çıkarıp bana doğru fırlattığında parayı hemen kapmıştım.
" 10 dakkaya gelirim benim şerro abim."
"Ulan!."
Abim ayağıya fırlayıp üzerime atılmadan kapıdan tüymüştüm bile.
29 yaşına gelmişti ama hala evde pinekleyip başımıza bela oluyordu hanzo.
Mahallenin köşesini dönünce kaldırımda karşıma çıkan saatçinin önünde durdum.
" Kemer alacağım ben, uzunundan. Kaç para?"
Karşımdaki siyahi genç eline bir kemer alıp bana gösterdi.
" 20 Tl."
Cimri abimde o kadar vermişti zaten.
"Şu saat kaça peki?"
"35 tl."
Büyük gösterişli ama dandik bir saatti. İnce bileğimde çok büyük dururdu. İyi adam pataklanırdı bununla.
" 30 olur mu?"
Hafif aksanıyla "olur" demişti.
Bu lopboç dudaklılarda pek bi güzel oluyordu be. Benim dudaklardan 4 tane üstüste diksek anca bunun bir dudağı ederdi.Uzanıp elime aldığımda bileğime takmıştım.
Tamda beklediğim gibiydi. Kocaman. Elimin tersiyle abime bir koydum mu yanağı açılırdı." Kendine mi alacaksın?"
" Evet, çok iyi oldu değil mi?"
Birden sakız krizim tutmuştu. Ağzımda cak cak sakız çeviresim vardı.
" Bileklerin ince ya biraz büyük oldu. İstersen şunu vereyim."
Gösterdiği saate bakmadım bile.
" Yok bunu alacağım ben."
Elli lirayı verdiğimde siyah üzerinde altın rengi çizgileri olan poşete kemerle saati koyup vermişti.
" Bereket versin."
Ulan bu lopboç dudişlide benden iyi türkçe biliyordu.
" Bereketini gör. Haydi hayırlı işler."
Hemen saati poşetten çıkarıp bileğime taktım. Çok sevmiştim bunu. Abim göz koyarsa yeni havalı saatimle suratına aduket çekecektim.
Yolun ortasında sırıtarak saatime bakıyordum. Efendimisssss diyip golluma bağlamadan eve doğru yürümeye başladım.
Abim pusuya yatmış beni beklediği için kapıyı açar açmaz kemeri içeriye fırlatıp odama kaçtım.
Sonuçta önce cam güvenliği. 2 senedir mezuna kaldığım için odamda ders çalıştığımı düşünselerde ben yan gelip yatıyordum. Arada babamın bakkalında çıraklık yaparak geçip gidiyordu zaman.
Sırf tipini siktiğim abim yüzünden üniversiteye gitmek istesemde zerre ders çalışma isteğim yoktu. En son ders çalışmak için kendimi zorladığımda isilik dökmüştüm o gün bugündür sadece göz boyamak için kitaplara bakıyordum. Mecburen eve tıkılmıştım. Çünkü herkese ders çalıştığımı düşündürtmem lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saatçi -GAY-
ChickLitHikaye mezuna kalmış bir erkek ve siyahi bir saatçi arasında geçmektedir. Boyxboy hikayesidir ona göre okuyun. Argo içerir!