"Ya sen ne dediğinin farkında mısın?" bağırmaktan artık ses tellerim ağrımaya başladı. Galiba yarım saate yakındır bağırıyorum, neden mi?
Çünkü canım arkadaşım Tamer depoladığım bütün gazozları kırdı. Gözlerimin önünde yaptı bunu. Yapmasındı o da gazozlarımın bendeki değerini bile bile.
"Ama Kayramcım isteyerek mi yaptım ben? Hiç senin gazozlarını bile isteye kırar mıyım? Ama ayıp ediyorsun, kırılıyorum." Bunları ben tam sakinleşmeye başlayacakken söylemesi ayrı ironiydi...
"Ya oğlum sen salak mısın yaaa! Burda sana yıllarca trip atması gereken kişi benim neden sen trip atıyon gerizekalı? Ağlayacağım şimdi." Bir de ben trip yiyorum gerizekalıdan.
"Ama gitti bütün gazozlarım yaa, ben onları en sonki maaşımla almıştım."
İsyanıma böyle devam etmek de iyiydi hani belki acıyıp daha fazlasını alırlardı.
"Kızım asıl sen mi salaksın? Avukatsın ya hani sen para bol ya sende." diyen Turan ile yerimde dikleştim.
Benim param bir kere hemen tükenirdi canım gazozuydu filanıydı bitiveriyor hemen.
"Ben avukat olsam bile sen mimarsın mimar. Senin paran bir mahalle dolusu insana yeter, benim gazozlarıma mı yetmiyor anlamadım ki." yani haklıydım sonuçta adam zengin.
Hayır anlamıyorum, birazcık alsanız gazoz ölersiniz dimi ölersiniz.
Sırf inadına.
Hayır zararlı da değiller anlamam etmem nedir sizin benim gazozlarımla derdiniz Alla Alla.
"Bak güzelim alırız almasına da Cenk abin bizi keser. Yoksa biz almaz mıyız sana?" diyen Aytekin ile konuyu kapatma kanısına vardım. Ama bu Tamer'e trip atacağım gerçeğini asla değiştirmez.
"Tamam o zaman alırsınız bana az biraz anlaşırız ama bunlar Tamer için geçerli değil." dememle Nizam sırıtmaya, Tamer ise somurtmaya başladı.
"Ama en sevdiğim kankacığım senin triplerin çok acımasız oluyor, hiç de çekilmez ki bu gü-" onun sözünü kesen tabiki benim bağırışımdı.
"Ne dedin sen? Hiç çekilmez mi dedin? Çekilmez miyim cidden? Öyle olsun Tamer çekme o zaman ya" diyip sırtımı döndüm hemen, biraz oyundan zarar gelmezdi.
"Lan Kayra, Cancağızım kafanı mı yedin yoksa malsın mı? Ne bu afra tafra karşim sevemiyorum ya." diye isyan edercesine söylenince sırıtarak ona döndüm iyice.
"Tamer, gazoz alıyor musun kardeşim? KIRDIĞIN KADAR." diye bağırınca sonlara doğru bi tırstı tabi sonra hemen sırıttı.
"Kim alıyomuş gazoz vellet? Bak bak hooppaaa." diyip hareket çekince kafasına geçirdim bi tane.
"Salak mısın Cemileeeğ?" diyen Turan'a döndük ikimiz de, garip garip sırıtıyordu. Ama arkasından sinirle bakan Aytekinciğimi görünce gerçek dünyaya dönmüş olduk.
"Ya bi insan gibi durun artık." diyen Aytekinle Turan hemen bana yaklaştı. Tam bir şey diyecekken Nizam susturdu.
"E bi yere gitcektik hani." dedi sorarcasına. Ha evet onları bir yerlere götürmeyi planlıyordum ama neresi karar vermemiştim.
Hepsi bana dönünce sırıttım. "Cancağızlarım, bu canınız kardeşiniz nereye gideceğinizi seçemedi daha." sonlara doğru sesim kısıldıkça Tamer iyice sırıtmaya başladı, sırıtık.
"Kayra hep böyle yapıyorsun ama güzelim, o zaman yine biz buluruz bir yer." Çakır bıkkınca bana dönünce ona öpücük attım.
"Olur öyle şeyler caanım."